• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2 dagen poetsen op mijn nwe auto

Thnx BK, dat ga ik inderdaad nog maar eens doen. Heb de Spray en Rinse al eens gebruikt daarna maar wel minimaal, aangezien er qua vuil weinig opzat.
Maar dat lost ook nog niet erg veel wheelwax op trouwens.
Ik denk dat ik ze maar om de dag even ga wassen de komende tijd. En waar nodig met spray en rinse ontvetten.
En er helemaal niks meer opspuit, het moet ook wel voldoende zijn om ze 1 of 2x per week even te wassen.
Als de winterbanden erop gaan breng ik ze sowieso weg voor revisie, er zit wat aanslag en oxidatie bij de naden van water oid.
 
Ik zou dit eens proberen ja ,je hebt niks te verliezen :)^
De wheelwax zou het makkelijker moeten maken ,blijkbaar niet dus..
Kan zijn dat er hier voor als iets op de velgen zat ,en dat dit het proces niet echt verbeterd..Dus zou echt gewoon eens alles eraf halen ,volledig ontvet..
Kijken hoe het zo gaat en dan eventueel opnieuw op de ontvette velg de wax proberen:)^
 
Inderdaad goed waxvrij maken maar. Ik vet voorlopig maar even niks meer in. Heb er m'n buik wel van vol haha.
En m'n nagels en handen zijn flink uitgedroogd van al die middelen. Stom ook om geen handschoenen aan te trekken met de spray en rinse.
Volgens mij waren die velgen wel behandeld ja, ze waren niet heel vies. Ze worden nu van kleine ritjes viezer.