• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2 nieuwe Full Details bekeken * Part 1/2 * (Audi S4 Quattro V8)

@Ric325i - Nee, niet echt eigenlijk. Vond het aanbrengen wat makkelijker als de Nanolex wat betreft het kunnen zien wat je doet. Als je het aanbrengt krijg je een donkerder beeld zoals je bij een glaze kan zien. Wanneer je hem afneemt is dit weer weg.
Ik heb 2 lagen aangebracht met 50ml en denk dat 3 lagen ook nog wel kon, misschien. De eerste laag koste wel wat moeite (frictie) maar de 2de laag ging uiteraard al een stuk sneller.

De Booster was ook effe wennen. Dit zie je dus écht helemaal niet en je bent al snel teveel product aan het gebruiken.
Van de Booster heb ik nog een kwart over. Deze was af te nemen alsof je niks afnam, haha!

Morgen is de verwachting dat het droog blijft, dus zal morgen nog de beading/sheeting testen en proberen te filmen.


Greetz
 
Laatst bewerkt:
Zou je niet nog even wat langer wachten met drogen en uitharden van de coatings? Zoals je weet heb ik er geen verstand van, maar als ik zoveel moeite had gestoken in een auto dan had ik hem het liefst een week binnen laten staan voordat ik er überhaupt mee naar buiten zou gaan.
 
@Jansen - Jah, daar zit wat in. Maar als het goed is heeft de MOHS en de Booster genoeg kunnen uitharden. In ieder geval langer als wat er in de handleidingen staat.

MOHS 8 uur droog houden, Booster na 4 uur aanbrengen en 12 uur drogen, Cure na 12 uur aanbrengen.

De MOHS heeft 18,5 uur binnen gedroogd, toen de Booster aangebracht. Inmiddels is het NU al 32 uur verder na het aanbrengen. Morgen ga ik in de middag weer naar de Audi om te mierenneuken, dan is het al zo'n 45 uur verder.

Als dat niet genoeg is, dan vind ik de droogtijden wel heeel gek worden, haha!


Greetz
 
Laatst bewerkt:
@Jansen - Haha, je hebt we degelijk gezegd en dat is alleen maar goed. Ik heb na jouw bericht nog effe zitten tellen hoelang de auto tot aan dat moment gedroogd had. En zoals ik daarna zei; Ik denk, en hoop, dat he wel goedkomt op deze manier.

De auto is door alle tegenslagen al veel te lang ''in beslag'' genomen door mij. Al die tijd staat de Porsche van de eigenaar buiten in de regen/sneeuw/hagel terwijl die eigenlijk in de showroom hoort te staan. :p Maar goed, de Porsche komt ook nog aan bod, deze echter niet in een coating.


Greetz