• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2 tips voor bij waxen en de hoekjes in de trim Detailer

Patrick

Detailing guru
12 mei 2008
1.298
110
Iedereen heeft er denk ik wel last van, je hebt net lekker de auto in de wax gezet, je begint met uitbonen en ja hoor je komt met je vingers op de lak zo blijven we natuurlijk poetsen. Daarvoor heb ik laatst de oplossing voor gevonden kantoenen handschoenen. Geen last dat vingerafdrukken achterlaat.

Ook is het altijd lastig om met je pad of doekje de hoekjes van kunststof te doen met Trim Detailer of ASD. Daar zijn de handschoenen ook erg handig voor gewoon beetje op de handschoen en je komt zo overal bij.


2z6eefm.jpg


11l4is3.jpg
 
Bedankt, nu moet ik weer wat erbij hebben want dit is idd erg handig ]-0 :p
 
Kende jij ze nog niet dan Dennis?? :-
Ik heb ze al in mijn handen gehad w^^w Ik ga er denk ik ook een paar van aanschaffen, lijken mij ook wel handig voor bepaalde klusjes :ja
 
Kende ze al wel maar dacht dat ze waren voor het uitpoetsen van de wax, maar zo kan je ze natuurlijk ook goed gebruiken.
 
Voor uitpoetsen heeft Tim microvezel handschoenen, die wel 2 keer zo duur dus dacht echt voor andere toepassing. Om vingers te voorkomen is het natuurlijk prima. Misschien voor de echt "freaks" ook tijdens het poetsen wat je handen bevatten zuren en die zijn ook weer slecht voor de lak.