• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

4'' pads ten opzichte van de 6'' pads. {diepte}

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
Hallo,

nadat ik vorig jaar bij de december actie de nieuwe 6'' pads met verdiepte velcro heb aangeschaft blijken deze niet goed gemaakt te zien. Daar is al een topic over. Nu heb ik 5 4'' pads aangeschaft om deze te gaan gebruiken. alleen hebben de 6'' pads een verdiepte velcro en liggen de 4'' pads ''op'' de velcro. Moet je ze op dezelfde manier aanbrengen op de steunplaat of zit hier een andere handelswijze in?

Dank!
 
Gewoon plakken op het klitteband van de backingplate. Kijk of ie goed gecentreerd zit en gaan met die banaan.

Het is geen hogere wetenschap hè.
 
Niet zo denigrerend joh, het is best een goede vraag daar men in beginsel niet meteen met spotbuffpads aan de gang gaat maar met de grotere broer.
Niet iedereen heeft zich reeds van A tot Z verdiept of de ervaring reeds opgedaan om de verschillen te weten en te voelen ( zijn bv ook genoeg vragen wat het verschil is tussen de CCS en de Kompressor )
en kan me er goed bij voorstellen dat je liever 1 vraagje teveel stelt dan straks met de gebakken peren te zitten.
 
Dank jullie wel!

Dus als ik het goed zie plak je de 4'' als het ware op de steunplaat, terwijl de 6'' een gedeelte over de steunplaat heen valt vanwege zijn verdiepte velcro? Maar hoe zit de kans met het beschadigen van de lak, want als de 6'' eroverheen valt en de 4'' ligt erop ligt de rand toch vrij?
 
Klopt. De 3" en 4" hebben de rand vrij als het ware. Kwestie van goed opletten dat je niet met je steunplaat iets raakt.