• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

6-3-2009 - Website draait tijdelijk via een backup-lijn door storing BB-Ned

Tim zei:
Yes, dat komt door onze backuplijn, maar als we die niet zouden hebben was het allemaal een stuk complexer geweest. :(

Bij de introductie van de "marktwerking" in de telecom hadden ze KPN meteen moeten eliminineren. KPN en vroeger PTT werkt namelijk niet in de markt

Ze misbruiken alleen die 100 jaar voorsprong die ze hadden
 
Zit ik gvd. net een stukje te typen in dit topic gaat mijn laptop onder mijn handen dood. Uiteraard een Compraq.... dacht na 2 defecte Acers slim te doen om wat beters te kopen maar ik geloof dat dit het ook niet echt is...

Maar wat ik zeggen wilde, word je mail niet opgevangen door je provider als je mailserver geen response geeft?
 
Soms wel soms niet, hangt van de mailserver af die het verstuurd. Zelf maak ik gebruik van een fall-back SMTP, als mijn eigen server uit de lucht is om een of andere reden, dan vangt een andere mailserver voor 24 uur de mail op. Mijn server weer in de lucht en alles wordt daar naartoe gedumpt.
 
Inderdaad dat hebben wij ook, maar dan niet voor 24 uur ;)
Gewoon een extra verwijzing in je MX record, als de ene down is dan gaat hij opvangen bij de provider.
 
Storing als het goed is opgelost. De boel gaat nu gefaseerd van de backuplijn gehaald worden, hierdoor kunnen we tijdelijk onbereikbaar zijn!