• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

6 juli 2008 - Carclean BMW Clinic - Demo dag

Reinder

Detailing rookie
19 mei 2008
176
0
Op 6 juli 2008 organiseert Carclean.com een BMW Clinic - Open dag waarbij de leden van z3forum.nl, bmwforum.nl en bmw02club speciaal uitgenodigd worden. Deze dag zal speciaal zijn voor de mensen die zelf hun auto wassen en poetsen en willen weten hoe ze hun auto nog meer kunnen laten glanzen. De dagindeling:

-11.00 - ontvangst bij Car Clean
-11.00-12.00 - uitleg over poetsen
-12.00-13.00 - lunch; broodjes met koffie
-13.00-17.00 - de demo poetsbeurt en de mogelijkheid om zelf aan de slag te gaan
-18.00 dineetje ter afsluiting

Je kunt zelf producten uitproberen en zo zelf even lekker aan de slag gaan. Natuurlijk kan iedereen de Super Snow Foam lans uitproberen!
De mensen can Car Clean helpen en gegeven advies en kleine demonstraties op de auto's zelf, zowel handmatig als machinaal.
Naast uitproberen is het natuurlijk mogelijk om de nodige spullen direct aan te schaffen. Car Clean zal natuurlijk iets leuks doen voor degenen die een set aanschaffen!
De deelname aan deze dag is normaal ?. 35,- per deelnemer. Maar voor degenen die zich via dit forum aanmelden is de dag gratis!

Er is in totaal plek voor 20 auto?s. Dus meld je alsjeblieft aan. Geef daarbij aan of je met één of twee personen komt en of je ?s avonds mee uit eten gaat! Lunch wordt verzorgd!
  1. Reinder - 2 personen - ZZZZ - Incl diner
  2. Maik - 1 persoon - zzz - Incl diner
  3. Andriol - 1 persoon - ZZZ - Incl diner
  4. Z3Midlife - 1 persoon - ZZZ - ???
  5. Speedy - 1 persoon - ZZZZ Alpina - géén diner
  6. Nor - 1 Persoon - zzz - Incl diner
  7. Z3 3.0 - 1 Persoon - zzz - géén diner
  8. Dovdmeer - 2 personen - BMW 2002 - Géén diner
  9. Jan Porton - 1 persoon - BMW 2002 - Géén diner
  10. Geforce - 2 personen - BMW 2002 - Wél diner
  11. *Nicole* - 1 Persoon - zzz - Wél diner
  12. Ewout - 1 Persoon - zzz - Wél diner
  13. Vader Maik - 1 persoon - Chevy 5.7 V8 - Wél diner
  14. Timan - 1 persoon - zzz - Wél diner
  15. Loek - 1 persoon - zzz - Géén diner
  16. Bastiaan23 - 1 persoon - E30 - Géén diner
  17. Tja - 1 persoon - zzz - wél diner
  18. Roadie - 1 persoon - zzz - wél diner
  19. RoelZ3 - 1 persoon - zzz - Géén diner


  20. Reserve: Franco Yen - 3 personen - géén diner
    Reserve: Eric - 1 persoon - E46 - géén diner
    Reserve: Gerard - 1 persoon
    Extra: Jacqueline wel op het diner
Voor meer informatie kun je hier je vraag stellen.
 
Ik ga naar Sensation White op 5 juli, kom dan zondagmorgen om 8 uur thuis van een nacht dansen en doorhalen :sob:
 
Er zijn op dit forum nog maar weinig Z4 rijders, dus het zal hier niet storm lopen met aanmelden denk ik.

Loopt het al een beetje op het Z4 forum Reinder?
 
@ Tim: ik heb alleen nog z4forum.nl gedaan en ik zit nu (binnen een dag) op 7 aanmeldingen. Loopt dus goed ;) Ik heb altijd nog de bmwforums achter de hand :) Komt wel vol.
 
dovdmeer zei:
Ik zal eens aan mijn vader vragen of hij zin heeft om met zijn BMW te komen...:)
Ik zou gezellig komen in de 2002! Kom je gewoon met z'n tweeën, steek jij er ook weer wat van op. Er is maar plek voor 20 auto's en je snapt vast dat op een BMW clicic de bmw's ff voorrang hebben ;)
 
@ Tim: heb jij een oventje ofzo bij jou op de zaak. Ik zat eraan te denken om een doos sausijzenbroodjes mee te nemen voor bij de koffie.
 
Hij wil graag komen...Maar zijn auto komt niet uit de garage als het regent...:D

Als er nog een plekje is, komen we graag!. We gaan alleen niet mee eten.
 
Nou kom dus maar sowieso. Ik denk dat men het je wel vergeeft als je uiteindelijk toch niet in de 2002 komt w^^w
 
Wat had jij dan ook alweer voor auto?

Kijk je kunt volgens mij altijd langs komen, maar alleen niet je auto doen :p
 
Heej Patrick. Je komt toch wel. Als vrijdag alles goed blijkt dan heb ik m'n eigen zettie en die moet jij wel even zien natuurlijk na al dat meeleven met me!
Wel doen hoor. Zou dat echt onwijs tof vinden als jij er ook bent!!!
 
ladybug zei:
Heej Patrick. Je komt toch wel. Als vrijdag alles goed blijkt dan heb ik m'n eigen zettie en die moet jij wel even zien natuurlijk na al dat meeleven met me!
Wel doen hoor. Zou dat echt onwijs tof vinden als jij er ook bent!!!

Je zou mij helpe poetse op die Ouwe Zzz van mij.
Onderweg daar naar toe zal ik een paar modderpoelletjes scorenrofl
Zie je overduidelijk het resultaat.
 
Reinder zei:
Op 6 juli 2008 organiseert Carclean.com een BMW Clinic - Open dag waarbij de leden van z3forum.nl, bmwforum.nl en bmw02club speciaal uitgenodigd worden. Deze dag zal speciaal zijn voor de mensen die zelf hun auto wassen en poetsen en willen weten hoe ze hun auto nog meer kunnen laten glanzen. De dagindeling:

-11.00 - ontvangst bij Car Clean
-11.00-12.00 - uitleg over poetsen
-12.00-13.00 - lunch; broodjes met koffie
-13.00-17.00 - de demo poetsbeurt en de mogelijkheid om zelf aan de slag te gaan
-18.00 dineetje ter afsluiting

Je kunt zelf producten uitproberen en zo zelf even lekker aan de slag gaan. Natuurlijk kan iedereen de Super Snow Foam lans uitproberen!
De mensen can Car Clean helpen en gegeven advies en kleine demonstraties op de auto's zelf, zowel handmatig als machinaal.
Naast uitproberen is het natuurlijk mogelijk om de nodige spullen direct aan te schaffen. Car Clean zal natuurlijk iets leuks doen voor degenen die een set aanschaffen!
De deelname aan deze dag is normaal ?. 35,- per deelnemer. Maar voor degenen die zich via dit forum aanmelden is de dag gratis!

Er is in totaal plek voor 20 auto?s. Dus meld je alsjeblieft aan. Geef daarbij aan of je met één of twee personen komt en of je ?s avonds mee uit eten gaat! Lunch wordt verzorgd!
  1. Reinder - 1 persoon - ZZZZ - Incl diner
  2. Maik - ??? - ??? - Incl diner
  3. Andriol - 1 persoon - ZZZ - Incl diner
  4. Z3Midlife - 1 persoon - ZZZ - ???
  5. Speedy - 1 persoon - ZZZZ Alpina - géén diner
  6. Nor - 1 Persoon - zzz - géén diner
  7. Z3 3.0 - 1 Persoon - zzz - géén diner
  8. Gerard
  9. Dovdmeer - 2 personen - BMW 2002 - géén diner
  10. Jan Porton - 1 persoon - BMW 2002 - Géén diner
  11. Geforce - 2 personen - BMW 2002
Voor meer informatie kun je hier je vraag stellen.

Ik weet niet of het de bedoeling was deze lijst in te vullen maar heb mezelf en mijn zoon met zijn BMW erbij gezet.