• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail Aan de slag met een Dodge Ram Van

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
56
20160206_140708.jpg
20160206_140722.jpg
20160206_140738.jpg
20160206_140757.jpg
20160206_140808.jpg
20160206_140920.jpg
20160206_140926.jpg
20160206_140935.jpg
Tijdens carnavals vakantie weer leuke klus opstaan, een Dodge met ruim 300.000 km ervaring. Zoals de foto's laten zien een uitdaging....... de resultaat foto's volgen later.
 
Wow! Die kan wel wat liefde gebruiken!

Maaaar, dat lijkt mij wel een leuke klus. Denk dat deze Dodge zich wel mooi laat worden. Van Dof naar Tof! Lijkt mij een lekker vies werkje waar je veel voldoening uit gaat halen.

(Gyeon Trim over die stootstrippen en grote bumpers, dat kan ik je wel aanraden).


Have fun!



Greetz
 
  • Leuk
Reactions: opel lover
Netjes gedaan, die is er goed op vooruit gegaan zeg!
Jammer genoeg is er met de beste poets van de wereld geen mooie auto van te maken, zelfs het interieur vind ik verschrikkelijk maar da's natuurlijk persoonlijk.
Goed dat je ook de trims mooi gemaakt hebt, top!
 
  • Leuk
Reactions: opel lover
Die is erg netjes geworden. Wat heb je allemaal gedaan/gebruikt?
Hoi Emi, zal het proberen ff in stappen te vertellen: Motorruimte met APC schoongemaakt, kunstof en rubber met Glym rubber en plastic care. Daarna lakdelen met een all in one polish van dodo juice gedaan.
Interieur met APC 1:10 schoongemaakt daarna natural look van PB. Exterieur 2 hits monello veloce op wolletje, 1 hit mezzo op geel en 1 hit finale op wit. Daarna PB blackhole en afgewerkt met chemical guys wax. Kunstof buiten delen met PB bold en bright. De banden zijn gedaan eerst met een APC en daarna gold class endurance high gloss tere protection gel van Meguiars. Voor het glas heb ik fast glass van autoglym gebruikt.
 
  • Leuk
Reactions: Emi
die is opgeknapt zeg ! , maar uuuhhhhmmmm ... veloce op wolletje ,mezzo op geel , finale op wit ...... was de lak zo knijterhard of heb je het puur zo zwaar gedaan omdat de beschadigingen zo drastisch waren ??? Ben benieuwd .... Nogmaals SUPER resultaat !!!
 
Ow donders, ik dacht dat er nog gewoon gereageerd werd op je topic betreffende een toekomstige detail, maar hij is al klaar!

Da's een aardig verschilletje, haha! Netjes hoor.


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: opel lover
die is opgeknapt zeg ! , maar uuuhhhhmmmm ... veloce op wolletje ,mezzo op geel , finale op wit ...... was de lak zo knijterhard of heb je het puur zo zwaar gedaan omdat de beschadigingen zo drastisch waren ??? Ben benieuwd .... Nogmaals SUPER resultaat !!!
Hoi Yorkie, de lak was beide......super hard en geheel vol krassen en mega dof.
 
  • Leuk
Reactions: Stefan-C5