• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Aanvaardbare pad voor blackhole

lws009

Detailing rookie
17 apr 2014
5
0
Hallo iedereen nogmaals. Ik heb een klein/korte vraag. Is onderstaande pad aanvaardbaar voor het aanbrengen van PB black hole op lage snelheid met een roatry of is dat niet aan te raden?
e2a5e4a9.jpg
Alvast bedankt! Michiel Sent from my GT-I9505G using Tapatalk
 
Als je een vrachtauto moet doen is het al een slechte keuze
Hij is te groot en neemt teveel product op

Doe het gewoon met het handje, zie je overgeslagen vuiltjes voordat het te laat is
Witte edgeless applicator is prima te doen en niet duur
 
Een wollen pad heeft toch veel te veel cutting power? Ik zou gaan voor een finishing foampad en liefst niet op een rotary maar op een DA en anders met de hand.
 
Black Hole is een beetje apart product: òf je houdt ervan, òf je haat het. Het is bekend dat het NIET altijd even goed werkt op bepaalde lakken. Op mijn donkerblauwe Lancia Delta Integrale doet het gewoon niets. Daarentegen de Chemical Guys Blacklight, wel.