• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen november!

Ik heb mezelf gelukkig in kunnen houden deze keer. Maar goed, de purple haze pro wax tikt aan, red mist is niet goedkoop en dan nog de crudzilla. Kijk er nu al naar uit!

Hoeveel artikelen heb je al in je mandje? @Istnogferarie
 
Ga je de Crudzilla RTU of Concentrate bestellen?

Blue Roo Polishing Pouch
Double Wax Soft panel pot 30 ml
Double Wax Hard panel pot 30 ml
Crudzilla Concentrate 500 ml

Een heerlijk agressief Pre-Wash middeltje.
Ferrous Dueller 1000 ml
Toch nog steeds minder stinkend en iets prettiger dan Non-Ferro.
Mellow Yellow Concentrate 500 ml
Heerlijk goedje, doet wat een zure reiniger moet doen.
Black Widow Dark Hybrid Wax 100 ml
Ben erg benieuwd. Basis zou SN Hybrid moeten zijn.
Born to be Mild 1000 ml

Mijn vreemdgangertjes :

Waxaddict Tyre Foam Applicator
Mothers Back to Black Tire Renew Cleaner 710 ml

- Ben erg benieuwd of deze de standaard van Tuf Shine kan halen voor het vele mindere geld.
Gyeon Q2M Tire 400 ml
- Ik kan het niet langer volhouden om deze niet te proberen. Heb BoB Tyre & Trim, SN Glaze en Tyromania geprobeerd maar deze trekt me toch ook.
 
Ga zelf voor de concentrate, ben namelijk niet zo zuinig met producten over het algemeen :p

Voor mij niks meer anders dan de Gyeon Q2M Tire 400 ml trouwens. Echt heerlijk verwerkbaar en ziet er goed uit. Zat zelf nog te twijfelen om de btbm 1 liter te kopen, maar heb nog monello lavere en 500ml btbm shampoo (half leeg) Ga die eerst maar eens opmaken.

Ben benieuwd trouwens naar je ervaring van die Double Wax. Ik had een panel potje van Purple Haze Pro. Na een keer gebruiken gelijk verliefd op het verwerken en de glans die ik terug kreeg. :) dus nu tijd voor een grote pot.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Die reden is erg simpel @StijnV

Mothers - Back to Black - Tire Renew Cleaner € 7,99 voor 710 ml
€ 11,25 per liter
Tuf Shine - Tire Cleaner € 12,99 voor 650 ml
€ 19,98 per liter
Crankalicous - Like Pneu - Tyre Cleaner € 8,- voor 250 ml
€ 32,- per liter.

De andere reden is dat Crankalicous niet Dodo Juice is. Wel een submerk maar niet duidelijk genoeg DJ.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
PANIEK!:worried:

Er komt net een mailtje binnen van het altijd leuke Carclean over de actiedagen in november/december, nu las ik dat er alleen maar Monello paketten in de aanbieding zitten, kan je met DAPpere geen Scholl paketten bestellen? Weet iemand er iets vanaf?....

Thanks:cool:
 
Iemand nog must-haves voor de DDJ aanbiedingen en algemene tips?
Heb nog niks aan detailing producten staan dus straks maar eens mijn eerste bestelling plaatsen en wil dan gelijk wat extra voordelige DDJ producten meepakken, liefst producten die veelzijdig zijn in gebruik.

Zit nu op:
- Born to be mild 250ml
- Born slippy clay lube concentrate 250ml (of beter basics of bling detailing spray concentrate 1000ml?)
- Supernatural Medium Grade Clay - 3x80
- Rain-X anti regen 500ml
- Wolf's Chemicals - Nano Wheel Cleaner - Clean and Coat - 500ml
- PBW Prof. Polish

- PBW Blackhole
- Collinite 845 (vele goede verhalen over gelezen)
- 2x dressing applicator 10cm
- 3x nanolex cotton applicator 10-pack
- nog aanraders voor interieur reiniger en plastic/trim dressing?
 
Als interieur reiniger raad ik Nanolex aan. PB natural look vind ik ook een goede. Maar kan vlekken bij waterdruppels. Er zijn nog veel meer goede interieur reinigers/ voeders.
PB APC is ook een aanrader. Kan je voor van alles gebruiken, interieur, plastic trims buitenkant, banden, motorruimte enz enz.
 
PANIEK!:worried:

Er komt net een mailtje binnen van het altijd leuke Carclean over de actiedagen in november/december, nu las ik dat er alleen maar Monello paketten in de aanbieding zitten, kan je met DAPpere geen Scholl paketten bestellen? Weet iemand er iets vanaf?....

Thanks:cool:

Wat jij in de mail leest zijn de acties lijkt mij.
Dat wordt dus Monello Polijstmiddelen in de actie of Scholl buiten de actie.
 
Iemand nog must-haves voor de DDJ aanbiedingen en algemene tips?
Heb nog niks aan detailing producten staan dus straks maar eens mijn eerste bestelling plaatsen en wil dan gelijk wat extra voordelige DDJ producten meepakken, liefst producten die veelzijdig zijn in gebruik.

Zit nu op:
- Born to be mild 250ml
- Born slippy clay lube concentrate 250ml (of beter basics of bling detailing spray concentrate 1000ml?)
- Supernatural Medium Grade Clay - 3x80
- Rain-X anti regen 500ml
- Wolf's Chemicals - Nano Wheel Cleaner - Clean and Coat - 500ml
- PBW Prof. Polish

- PBW Blackhole
- Collinite 845 (vele goede verhalen over gelezen)
- 2x dressing applicator 10cm
- 3x nanolex cotton applicator 10-pack
- nog aanraders voor interieur reiniger en plastic/trim dressing?

Voor de Born to be Mild 250 ml zou ik de iets grotere nemen.
25 ml is voor +/- 12 keer wassen.
Detailing Spray is in mijn ogen niet geschikt voor klei-en. Born Slippy is echt een top product. En zuiniger.

Voor interieur reiniger gebruik ik DJ BoB Detailing Spray naar volle tevredenheid.
Als kunststof dressing gebruik ik DJ Fantastic Plastic of DJ Tyre & Trim. Die laatste is ook geschikt voor banden.
 
PANIEK!:worried:
Er komt net een mailtje binnen van het altijd leuke Carclean over de actiedagen in november/december, nu las ik dat er alleen maar Monello paketten in de aanbieding zitten, kan je met DAPpere geen Scholl paketten bestellen? Weet iemand er iets vanaf?....
Thanks:cool:
Monello pakket nemen ,met flesje S3 en wat sandwich spiderpads voor de polo.
Genoeg doeken in huis?
 
Yes, en het is geworden:
Dodo Juice - Red Mist - Tropical protection detailer - 500ml € 21,59 €
Dodo Juice - Blue Roo Polishing Pouch € 4,39
Dodo Juice - Purple Haze Pro (Hybrid carnauba soft wax) - 200ml € 55,99
Dodo Juice - Crudzilla Refill Concentrate 1:10 - 500ml € 15,19
Dodo Juice - Let Us Spray Chemi-Resistant Spray 250ml € 5,59

Eens kijken of die let us spray chemi-resistant beter omgaat met de red mist. Mijn huidige flesje zit een soort van verstopt lijkt het wel.