• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan! (2015)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de 75 euro box ontvangen maar helaas niet in lijn met mijn verwachtingen. Kan ik hem in zijn geheel retour sturen?
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21
Wat zat er in je pakket?
Maar even een fotootje gemaakt, pakket van 50 en 75 euro. Volgend jaar wordt het hooguit weer 1 pakket.
Carclean.jpg
 

Bijlagen

  • Carclean.jpg
    Carclean.jpg
    183,6 KB · Weergaven: 207
Mijn pakketjes ook binnen (allebei besteld) helemaal gelukkig. Hoop dingen die ik al had maar van een ander merk dus nu kan ik goed kijken wat voor verschil er in de merken zitten. En wat dingen die ik nog wilde bestellen. Had een klein hoopje op een faro maar die zat er bij mij helaas niet bij. Dus dat word de volgende bestelling


Alleen nu het volgende probleem waar ga ik het allemaal laten
 

Bijlagen

  • 20151224_193542.jpg
    20151224_193542.jpg
    309,2 KB · Weergaven: 300
  • 20151224_193809.jpg
    20151224_193809.jpg
    261,7 KB · Weergaven: 270
Mijn 50 euro box bevatte:
Dodo Juice - Air Freshener Spray - Light Fantastic - 100ml 5,99
Dodo Juice - Lime Prime pre-wax cleanser - 250ml 19,75
Gyeon - Q²M Bathe - 400ml 14,99
Nanolex - Wheel Cleaner & Iron Remover - 500ml 16,99
Nanolex - Interior Cleaner - 100ml 2,59
Auto Finesse - Glisten Detail Spray - 500ml 17,99
Monello - Wash Mitt 12,99
Valet Pro - Glass Cleaner - 1000ml 9,99
-- Totaal 101,28

Bedankt voor de snelle levering CC!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Is dat zo? Misschien iemand anders er blij mee maken kan natuurlijk ook;)
Dat kan ook, maar dan zou ik niet de inhoud van het pakket laten zien, anders is de verrassing weg en ga je toch kijken of je de spullen kunt gebruiken of niet.
 
Dat kan ook, maar dan zou ik niet de inhoud van het pakket laten zien, anders is de verrassing weg en ga je toch kijken of je de spullen kunt gebruiken of niet.
Dat is waar, alhoewel de meeste forumleden de inhoud van het pakket al uitvoerig besproken hebben en het dus geen verrassing meer is:scream:
 
Namens onze kat Tommie ontzettend bedankt voor de Mystery Box. Ook de chips erin worden zeer door hem gewaardeerd.
 
Ik heb de hints terug gelezen, ik begreep ze toen al niet.. en begrijp het nog steeds niet..:joy:

Kan iemand me helpen?

"Toch kleine hints: € 50 box is o.a. geen schone schijn, maar kan een echte snotaap zijn en natuurlijk kleine Lex."
 
Ik heb de hints terug gelezen, ik begreep ze toen al niet.. en begrijp het nog steeds niet..:joy:

Kan iemand me helpen?

"Toch kleine hints: € 50 box is o.a. geen schone schijn, maar kan een echte snotaap zijn en natuurlijk kleine Lex."
Helaas, verder dan Nanolex ben ik ook niet gekomen.

En ook een kleine hint: € 75 box o.a. werpt een ander licht op de zaak, dit gaan we niet glashard ontkennen en je neus haal je hier niet voor op.
Glasreiniger en Dodo air freshener??
 
Dit zit in mijn 75 euro Mystery Box:

Autoglym - Fast Glass - 500ml
Monello - Sponge
Monello - Ibrido Hybrid Wax - 200ml
Autoglym - Instant Show Shine 450ml
Gyeon - Q²M Bathe+ 400ml
Carclean.com - Hose Slide - 2-pack
Gyeon - Q²M TowelWash - 500ml
Dodo Juice - Air Freshener Spray - Born to be Mild - 100ml


Zeer blij mee! Ibrido veel over gelezen en wordt veel geprezen. Altijd fan geweest van de Autglym producten was 15 tal jaren geleden het product dat ik kocht na de schildpad. Altijd afgevraagd of een towel wash product nuttig is voor de doeken, kan het nu uitproberen!
 
Monello = Snotaap = doekje ?
Ander licht = andere reflectie = iets met glans ?

Kortom volgens mij is de hint wat een hint bedoeld te zijn
Een aanwijzing in een richting, niet een gericht op een doel

Ik vind het persoonlijk heel knap om diverse sets te vormen met echt van alles wat
En dan blijft over dat het retour mag.
 
IMG_0279.jpg
De inhoud van Mystery Box van € 50,-
Ben erg tevreden erover, ben altijd in om andere producten uit te proberen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Aficior en Tim
Status
Niet open voor verdere reacties.