• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan! (2015)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had om 19.10 uur even gekeken maar toen waren alle 10 kortingscodes al opgebruikt(en waarschijnlijk al eerder:scream:).
 
Ik heb ook een padwasher gekocht, met de mooie korting, ik vraag me alleen ook af of ik hem wel genoeg ga gebruiken voor die prijs:D

Ik dacht ik moet ook nog een grote emmer hebben, dus zo heb ik 2 vliegen in een wat duurdere klap:)

gr
 
Ik verlies zoveel tijd tijdens een detail aan het padwassen dat het echt de investering waard zal zijn !

@Tim: Nog een vraagje, moet er gewoon water in of moet er wat APC bij gedaan worden ?
 
Ik ben even het overzicht kwijt, maar is er op dit moment nog een kortingsactie of eindejaarsknaller gaande?
 
In de laatste nieuwsflits werden er Padwashers (helaas al op) met korting aangeboden een daarnaast 50 Monello Borsa detailbags met een leuke korting. Of die laatste aanbieding al 'op' is weet ik niet.
 
Op dit moment zijn de Borsa en Borsa Duo nog beschikbaar met de code MBB40.
Ik heb dit jaar al genoeg gekocht, ik wacht tot volgend jaar:kissing:
 
In de laatste nieuwsflits werden er Padwashers (helaas al op) met korting aangeboden een daarnaast 50 Monello Borsa detailbags met een leuke korting. Of die laatste aanbieding al 'op' is weet ik niet.
Deze aanbieding heb ik via de nieuwsflits ontvangen. Ik dacht iets gelezen te hebben over een eindejaarsknaller, een bepaald percentage korting op het gehele assortiment. Waarschijnlijk ben ik abuis en was dat een actie van vorig jaaro_O
 
Ooh, dat klinkt interessant! Ik heb weer dingen nodig, haha.

Klei,
S&W,
Leerset,
Pads,
Prep,
Revive,
Natural Look,
Nanolex Si3D,
...

Ik hoorde ergens dat de korting 75% was op het gehele assortiment.
 
Nieuwjaars Opruiming? :D
ik hoop dat daar leuke dingen bij zitten, al bekend wanneer dit zal zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.