• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Voor je agenda:

Maandag 24 november - Mega Meguiar's Maandag - 20% korting
Donderdag 27 november - Dol Dwaze Dodo Donderdag - 20% korting
Dinsdag 2 december - DAPpere Dinsdag - zeer voordelige Polishing Power DAP pakketten!

De gehele maand december: Let It Rain actiemaand - hoe meer regen op een dag hoe meer korting.

Meer details volgen!
 
Mooi hoor. Even een vraagje over Dappere Dinsdag:
In april dit jaar vroeg ik in dit topic of er misschien een opvolger zou komen voor de Pro900.

De reactie:
Tim;n391017 zei:
.....
De opvolger van de PRO900 zal er ook aan zitten te komen, maar dat is eerder aan het einde van dit jaar. We gaan proberen daar dezelfde behuizing voor te regelen.

Het is bijna einde jaar :-D.... wordt de opvolger voor de rotary voor Dappere Dinsdag geïntroduceerd?
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21
Tonie;n407086 zei:
Wordt er misschien een 15 mm PAW geïntroduceerd met 125 mm steunplaat???? :)
Polishing Power overweegt dat wel inderdaad, maar over beschikbaarheid en prijzen is nog niets bekend. In ieder geval is er zeker nog niets definitief gepland.
 
Voor mij zou dit ook een trigger zijn om voor de PAW te gaan als de steunplaat kleiner is en de machine stabiel draait.. momenteel neig ik naar een ander merk in mijn orientatie(ivm allround bruikbaarheid en niet afhankelijk blijven van een andere machine).
Eingelijk wel een super verkoopargument als dit al kant en klaar te verkrijgen is, ken maar 1 ander merk met deze specs(diameter steunplaat en uitslag) op dit moment die het wel doet.
 
Is er op Dappere dinsdag middag misschien ook nog tijd voor een (korte) demo?
Het liefst zou ik een clinic meepakken, maar door de drukte op mijn werk is dit in 2014 sowiezo geen optie.
 
We kunnen daarin niets beloven, want als het erg druk wordt, dan hebben we de capaciteit niet om ook een demo te geven.

Maar geen zorgen, iedereen kan met een DAP werken, dus actiepakket kopen en je in januari inschrijven voor de clinics.
 
Dat vermoeden had ik al, dus dat is geen punt.
Een actiepakket aanschaffen was ik sowiezo van plan, dus dat komt goed.
Moet dan maar even kijken wanneer ik een clinic kan bijwonen...
 
  • Leuk
Reactions: Tim