• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Advies mbt Splinternieuwe Mercedes

Kun je de eigenaar niet adviseren om de wasbox te gebruiken ipv de wasstraat? Je weet wel, zo'n hok met attributen? Die zijn vaak vrij uitgebreid, een schuimlans, velgenborstel, HD-spuit met shampoo meegemengd, onthard water om na te spoelen, ....

Scheelt waarschijnlijk een hoop krassen. En hier in de buurt kun je er ook altijd zo inrijden, terwijl voor de wasstraten vaak hele rijen staan... :p
 
Kijk, ik heb er alles voorhanden daar. HD, velgenreiniger, partij producten, alles. zelfs een grote garage. Maar ik heb het zo druk op zo;n dag, dat ik niet toekom aan het met de hand wassen van dat ding.

Sterker nog, ik wil hem niet eens met de hand wassen, want dan kan ik hem naar de wasstraat rijden, met 13 km enkele reis (ik rijd iets om) en planty of vermogen, is dat zo gaaf, dat weegt niet op tegen af en toe een keer DAPPEN...

ik heb daar op zaterdag te doen:

Mijn golf 3, MB SLK, Seat LEON, VW FOX en een Honda Prelude... dan ga ik liever door de wasstraat met dat ding...