• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AF Oblitarate of Gyeon Tar?

ik heb autofinesse
ben persoonlijk niet zo zeer onder de indruk van de oblitarate en ga zeker nog anders proberen.
 
Ik heb meerdere teer en harsverwijderaars geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat die van Valet Pro verre weg de beste prijs kwaliteit verhouding heeft
 
Ah, thanks! Dan moet ik daar ook eens naar kijken!
Heb jij gyeon Tar ook gebruikt? Ik vind gyeon iron namelijk erg goed werken, dus leek mij dat merk ook een goede keus voor teer...
 
Laatst bewerkt:
Zelf heb ik geen ervaring met Auto Finesse Oblitarate of Gyeon Tar, wel met Dodo Juice Supernatural Tar & Glue Remover en Dodo Juice Tarmalade.

De supernatural werkte wel goed, maar ik vond deze nogal onzuinig, zeker op verticale panelen loop het er nogal snel af waardoor het niet lang kan inwerken.
Vandaar mijn keuze voor Tarmalade: dit is een dikke gel die vrij goed blijft zitten. Duurt iets langer om in te werken, maar weekt teer en lijmresten goed los.