• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Aldi] Metalen gereedschapswagen in de folder

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik kwam bij Aldi deze gereedschapswagen tegen:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Misschien is het iets voor mensen die hun spullen netjes geordend willen hebben.
Zal zoiets makkelijk zijn?
 
Zag hem ook staan, ben erg benieuwd en ga morgen (volgens mij begint de folder dan) toch eens kijken, want 89,99 is niet veel voor een gereedschapkar.
 
Heb (overigens al een tijdje terug) een vergelijkbare kar gekocht bij de Makro (Winstpakker)
Deze was ietsje duurder dan deze kar maar het grote voordeel van die kar was dat er een losse kist in het onderste vak zit, die je bovenop kunt zetten.
Zal eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden.....
 
Ook jammer dat er nooit rubbers op zitten die de kar (en het ander object....) beschermen wanneer deze er tegen aan schuift.
 
Ik heb er zo een in de opslag bij de caravan.
De wieltjes zijn niet berekend op én gewicht én rijden.
Stilstaan gaat prima, verder is het te duur.
Kan je beter de kunststoffen versie van Stanley nemen.

Hans
 
Eens met bovenstaande..

Bij ons op de zaak vond er ook iemand het nodig om er 2 jaar terug eentje te kopen.

Prima bijzettafel, voor de rest niets mee doen, zonde van je geld.
 
Dan kan je er toch zwaardere wielen onder zetten?Ja,dan wordt hij weer duurder,maar misschien toch nog goedkoper dan een echte gereedschapswagen....
 
Of je koopt de wagen aan de linkerzijde:
P9257811.jpg

Neemt er wat systainers bij.
Je hebt een super solide kar,met rubber wielen en uittrekbare lades,die ook nog eens afsluitbaar zijn.
2e optie is een trolley met systainers zoals rechts op de foto.
 
Had jij het niet op een pallet met van die distributie-folie er omheen Patrick?:grinning:

Ik meen me daar een foto van te herinneren..
 
Kijk anders eens bij power plus tools

Staat keuze zat.....en voor nette prijzen......



Greetz Rob aka Vadebo
 
Ik heb een soortgelijk iets als Bart links heeft staan. Klant deed er niks meer mee en heb er 2 meegenomen. Andere weggegeven... daar heb ik nu spijt van.