• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Algemene vragen

ridsel

Detailing addict
12 jan 2015
58
50
Ik heb enkele algemene vragen en weet niet direct in welk ander onderwerp of onderdeel ik ze kan plaatsen.
Graag een antwoord op volgende:

- Kan het kwaad om polish middelen van verschillende merken te gebruiken in verschillende stappen?
- Is het best de wagen te wassen na het polishen? Of nemen jullie de restanten op een andere manier weg?
- In andere stappenonderwerpen of volledige behandelingen heb ik gezien dat mensen plekjes op de wagen aanduiden met een stift of iets anders. Welke stift is dit? Zo ééntje zou ik ook graag bestellen.

Alvast bedankt voor jullie informatie.
 
- kan geen kwaad om verschillende merken te gebruiken. Als je voor jezelf maar weet welke en in welke volgorde. Van grof naar fijn afbouwend.

- sommige wassen de auto na het polijsten, de anderen nemen de lak af met een ontvetter zoals Gyeon Prep, Nanolex EX of een vergelijkbaar middel.

- waarom zou je met een stift aan de gang wille gaan op de lak? Er zijn wel markers die hiervoor geschikt zijn, maar die heeft CC (nog) niet in het assortiment.
Een ander hulpmiddel is gewoon een stukje tape plakken.
 
Is inderdaad een marker die ik zoek.
Tape is wel ook een makkelijke oplossing inderdaad.