• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Alternatief voor Meguiars Super Degreaser?

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.989
193
47
Den Haag
Ik ben na iets meer dan een jaar door m'n liter (vroegâh kon je nog illegaal een liter verpakking kopen...:ja ) Meguiars Super Degreaser heen.

Ik gebruik het voornamelijk om de banden, trims e.d. te ontvetten voordat ik een dressing aanbreng.

Ik heb nog Meguiars APC staan, maar voor m'n gevoel doet de SD het beter.
Aangezien ik een gallon giga teveel vindt en dus nooit meer op krijg, zoek ik een alternatief voor de SD.

Iemand een suggestie?
 
Ja ja... ik weet het. Ik durfde het bijna niet te zeggen omdat ik al bang zou zijn dat je in m'n nek zou springen...

:D

Ik ben geheel afgestapt van, nou ja je weet wel ;)
 
Chemical Guys.. Heb de Red Hot gehad en was er zeer tevreden over.. Beter als de SD van Megs ,maar ik ging juist van Chemical Guys naar Megs omdat ik dan wel een gallon kon kopen.

Maar een aanrader dus ,met de Orange heb ik geen ervaring.
 
Misschien is Dipp wat voor je of cebo.
Gebruiken we in de bakkerij voor de ovens te onvetten.

heb van de week iets nieuws gekregen dat streeploos opdroogt op inox.
Draagt de naam Project. is zelfde als cebo maar vind ik zelf krachtiger.

Linkje voor cebo klikerdeklik
 
En anders misschien Bilthamber Surfex HD:klik
Is te verdunnen, 1:4 kreeg ik al heel veel meuk van de zeer vieze motorruimte van mijn blauwe Alto.
 
Ik bestel wel een gallon SD. Moeders krijgt dan wel wat voor in het huishouden.

Hoeft ze niet iedere keer te vragen of ik nog iets heb voor in en om het huis. :|~*