• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

AluTech NTSR 20 Extractor aangeschaft, maar wat heb ik nog meer nodig?

Jackie

Detailing addict
17 mei 2009
62
52
Wie kan mij advies geven over wat voor spullen ik nog moet aanschaffen om de bekleding van mij auto te reinigen?

Ik heb nu een AluTech NTSR 20 Extractor aangeschaft, maar volgens mij moet er nog wat spulletjes bij, maar ik weet alleen niet wat ik nu nog nodig heb:!

Kaniemand mij wat tips geven!!!!:cool:
 
Ik gebruik de APC van Meguiars. 1 op 9 aanmaken. Opspuiten, even in laten trekken en dan met warm water in de extractor de bekleding reinigen.

Groet, Peter
 
Ik heb om mijn auto bekleding schoon te maken, Ariel vloeibaar gebruikt ipv APC, maakte ook heerlijk schoon en rook nog lekker fris ook...!!! Voor heftige vlekken zou ik wel inderdaad een product als APC aanbevelen.

Voor wbt topic starter: verder heb je dus weinig nodig, behalve schoonmaakmiddel, wat ervaring (krijg je vanzelf) en ruimte om bekleding te laten drogen (bij autobekleding)
 
Ik zou (en gebruik zelf), APC plus van Meguiar's, deze is geschikt voor gebruik in extractors omdat deze minder schuimt dan de normale variant.
 
Hier hetzelfde als Adrie, APC plus van Meguiars

Het schuimt minder hard dan de reguliere APC en ruikt iets naar sinasappel ;)
 
Wat zijn de ervaringen met de fles reinigingsmiddel die bij de extractor geleverd wordt? Als dat gewoon goed spul is, maak ik uiteraard eerst die op.
 
Ik heb zeer goede ervaringen met Fabric Clean van CG icm. een Numatic George extractor!
 
Bendankt voor jullie reactie,:party: ik ga maar een fles APC plus van Meguiar's erbij bestellen, dan kan ik het ook gelijk een keer uit proberen op een tapijt:D


Nu nog even de mengverhouding uitvolgelen en het feest kan beginnen
 
Jackie zei:
Bendankt voor jullie reactie,:party: ik ga maar een fles APC plus van Meguiar's erbij bestellen, dan kan ik het ook gelijk een keer uit proberen op een tapijt:D


Nu nog even de mengverhouding uitvolgelen en het feest kan beginnen

Is geen fles maar een gallon ;)

Je kunt het standaard 1:4 of 1:10 verdunnen, maar je kunt er natuurlijk ook even mee "spelen"
 
stimpy68 zei:
Ik zou (en gebruik zelf), APC plus van Meguiar's, deze is geschikt voor gebruik in extractors omdat deze minder schuimt dan de normale variant.

Maar dan moet het wel op voorraad zijn.:( :( :-" :-"
 
met spraybottle.
met een extractor gebruik ik alleen schoon water gebruiken (warm) om het vuil uit de bekleding te zuigen.
meestal lukt dat in 1x, maar desgewenst de bekleding nog een keer extra sprayen en zuigen als er veel vervuiling is
 
Is er trouwens nog een andere werkwijze voor de bekleding van de auto? Met namen de hemel.
Die is bij m'n ouders namelijk door de vorige eigenaar met een stofzuiger/extractor/of iets anders geprobeerd schoon te maken, maar zitten allemaal banen in van voor naar achter.