• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Arie's verslaving - The Showroom

Ja hoor, zeker. De standtijd van het spul is redelijk lang.
Vind het tot nu toe ook de meest mooie finish achter laten, mooi satijn.
Enige minpunt vind ik dus dat het vloeibaar is, vandaar de interesse naar de Gyeon gel.

Als je nog wat wilt weten, stuur me even een PM. Wil verder dit topic van @Istnogferarie niet vervuilen. :p
 
De collega detailing set iets mooier gemaakt zodat ze het eventueel een dagje mee kunnen nemen.

WP_20161212_12_13_48_Pro.jpg WP_20161212_12_14_00_Pro.jpg WP_20161212_12_14_18_Pro.jpg WP_20161212_12_14_31_Pro.jpg

En goede afspraken gemaakt met het eerstvolgende project.

Slachtoffer :
WP_20161211_14_51_22_Pro.jpg WP_20161211_14_56_35_Pro.jpg

Plan van aanpak :

Velgen & Banden :
Producten : DJ Born to be Mild, DJ Mellow Yellow, DJ Ferrous Dueller, Ms Tire Cleaner, DJ SN Hybrid.
Wassen & Reinigen :
Producten : DJ Crudzilla, DJ Apple iFoam, DJ Born to be Mild, DJ SN Tar & Glue Remover, DJ Total Wipe Out, DJ SN Fine Detailing Clay, DJ Born Slippy.
Correctie :
Producten : Monello Veloce, Mezzo & Finale, Gyeon Prep, DJ Prep Polish.
Kunststof & Rubber :
Producten : Gyeon Tire, DJ Fantastic Plastic, SN Hybrid (koplampen/achterlichten).
Glas.
Producten : DJ Clearly Menthol, DJ SN Glass Polish, DJ SN Glass Sealant.
Wax :
Producten : DJ Black Widow.
RVS & Aluminium :
Producten : DJ Motley Blue
Interieur :
Producten : DJ Clearly Menthol, DJ Total Wipe Out, DJ SN Glaze, DJ SN Leather Cleaner, DJ SN Leather Sealant,

En ben bezig met een extractor; Numatic George maar deze staat waarschijnlijk pas voor begin 2017 op het programma. Ik wordt thuis zo nu en dan getracht volwassen te zijn en mag daardoor ook niet alles steeds aanschaffen. Ik kreeg nu de omgekeerde dead line (start moment) van 2 februari a.s.
 
Kon het niet laten, toch weer wat opgehaald.
WP_20161213_13_38_09_Pro.jpg


Heb de lijst dus maar compleet gemaakt en eindelijk mezelf eens voor gesteld.
Dit heb ik volgens mij nog nooit gedaan op dit machtig prachtig forum dus bij deze.
 
Ik vind het waarschijnlijk met erg grote kans heel erg leuk om een kleintje te hebben samen met vrouwlief.
Zij vindt het erg mooi en leuk dat ik haar auto detail ;)

Nee grapje. Ik wil ook graag kind(eren) en kijk er erg naar uit. Het allergrootste nadeel in dit huis is dat er veel geld is maar dat ik de enige ben die het uitgeeft. Mijn vrouw is altijd gelukkig met wat ze heeft (kennelijk zelfs met mij) en hoeft niks extra's.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Pter
Vandaag nog even een kleine bestelling mogen ontvangen.

Grit Guard Washboard voor in de Wheels Emmer.
Dodo Juice Supernatural Carnauba Glaze 500 ml
Dodo Juice Supernatural Shampoo 250 ml
Dodo Juice Fantastic Fur Microfiber Buffing Cloth
en 2 flesjes Let Us Spritz Chemi-Resistant 250 ml om bestaande producten over te gieten.

Heb stickers besteld bij DJ HQ zodat ik Fantastic Plastic, Leather Sealant en Acrylic Spritz kan overgieten in de grote dop 250 ml flesjes zodat ik niet met die kleine k*tsprayertjes hoef te werken en gewoon lekker normale sprayers kan gebruiken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Recente bestellingen binnen gekregen en vandaag even lekker met Dennis bijgekletst, natuurlijk ga ja dan niet met lege handen naar huis.

De meest schrikwekkende aanwinsten zijn toch wel :

Gyeon Wetcoat & Bathe, DJ Hog Brush en Hamach schuurklosje spulletjes....
Kan niet wachten tot zaterdag :)