• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A4

Tim zei:
Die laatste swirls moeten eruit! }:)w (Sorry dat is een beetje een tik van me :ja )

Oke Oke ik ga van het weekend wel in orde maken voor je.:roll no problem

En als het niet lukt ik heb nog commandant dat op mijn rotary: swirls weg lak weg!:D

Nee gein gaat lukken Tim.
 
wooooow! Ik ben diep onder de indruk! Mijn auto was zo'n beetje in dezelfde staat, en ben (nog steeds) niet zo ver als jij al bent, maar damn...als ik deze resultaten zie wil ik meteen weer aan de poets!

Die diamondite kan ik helaas niet zo goed zien op de foto's, maar ik geloof je op je woord dat dit echt helpt...ik heb namelijk exact dezelfde krasjes op mijn raam!
 
Zaterdag weer lekker bezig geweest foamen wassen drogen.
En dan de grote stap de Rotary, eerst nog maar even een cigaretje.
Ja ik ga het toch proberen SSr 2.5 op de oranje pad standje 1 op de flex, wat een spanning zie de hologrammen al in mijn hoofd eerst maar een zo klein mogelijk deel op mijn motor kap. Alle info die Tim me gaf nog even door me hoofd heen laten spoken. Eerst even die pad goed centraal op de rotary, ja ziet er goed uit. Wat voelt die machine goed aan zeg knopjes op de juiste plaats start knop waar hij hoort beter dan de G220 ben ik nog iedere keer aan het zoeken naar de knoppen. Poorboy op de pad verdelen over mijn kap en gaan met die banaan. Wat gaat dat lekker zeg geen gehobbel, gestuiter of wat dan ook gewoon rustig zoals het moet een handje los de rotary volgt precies. Toch maar gestopt en even afgenomen om te kijken of mijn lak er nog uitzag. Gelukkig alles ziet er nog tip top uit, swirls zitten er nog een paar op naar de volgende pas, iets meer druk en iets meer toeren. Wat draait die machine lekker zeg wel wat meer herrie dan mijn G220 maar het valt mee. Nog steeds geen hologrammen dan maar de hele motorkap doen. Eerst de hele kap met SSR2.5 daarna met SSR1.0 dan met de excenter pinacle polisch dan M21 en dan Pete. Dan de foto's. Jammer de zon is weg kan hellaas geen foto's meer maken, toch maar een lamp aanschaffen t.z.t. Zondag wat een dag is dat regen geen zon ik wil zon!!! Felle ZON!! wel honderd keer naar mijn auto gelopen om te checken naar hologrammen maar nog niet gevonden, Swirls zijn ook niet te vinden, wat een feest wat een genot om eindelijk alles goed te hebben, dank je Tim.
Als de zon eindelijk weer eens doorkomt maak ik wel foto's.
 
Leuk om te lezen! Maar.... De zon kan je humeur wel verpesten hoor!! In de schaduw ziet alles er namelijk strak uit.

Niet bij de pakken neer gaan zitten als in de zon de auto er toch niet helemaal fris uit ziet. Je zag dat op jouw laatste foto die je had gemaakt na mijn demo toch nog niet alles eruit was!

Op unilakken en zeker op unizwart is het zeer lastig finishen.

Maar slechter zal hij er zeker niet van worden. Verder blijven oefenen en oefenen, komt helemaal goed! :)^
 
Tim zei:
Leuk om te lezen! Maar.... De zon kan je humeur wel verpesten hoor!! In de schaduw ziet alles er namelijk strak uit.

Niet bij de pakken neer gaan zitten als in de zon de auto er toch niet helemaal fris uit ziet. Je zag dat op jouw laatste foto die je had gemaakt na mijn demo toch nog niet alles eruit was!

Op unilakken en zeker op unizwart is het zeer lastig finishen.

Maar slechter zal hij er zeker niet van worden. Verder blijven oefenen en oefenen, komt helemaal goed! :)^

Over een half jaar te koop een audi A4 kleur metaalgrijs:D
 
Als je ride er zo uit ziet wil je er niks aan veranderen

PICT0004.jpg


maar als je wat dichterbij komt denk je ohwwwww

PICT0003.jpg


Een nachtje gedoopt in sahara zand.

Maar let wel op de mooie beading is bijna te mooi zou het er bijna niet meer afhalen is een mooie show off van hoe je ride is onderhouden. Ik heb op veel andere auto's gelet. Maar de beading van die van mij is goed.
 
Vandaag mijn auto gewassen hij ziet er weer netjes uit.

Ik had nog een uurtje over daarom mijn deurgrepen aangepakt. Gelijk een leuke kans om mijn nieuwe poetspadjes te gaan proberen. Ik heb er drie soorten van rood, wit en oranje iedere kleur heeft een eigen cutting. Ze liggen heel goed in de hand en zijn ongeveer twee keer zo groot als de normale. Op zo'n klein stukje voldeden ze prima volgende keer op een groter stuk proberen.

IMG_1914.jpg


Nog even een foto hoe de deurgrepen waren

IMG_1831.jpg


Na stevig met het handje bezig te zijn geweest

IMG_1913.jpg
 
Freaky1975 zei:
Sow, wat een verschil! :cool: , zeker wel trots op?

Ik zag er erg tegenop vooral omdat ik dacht dat gezien de hoeveelheid van de krassen het niets zou worden. Maar na wat advies van Tim toch maar geprobeerd, ik vond het zo lelijk staan. Nu :party:
 
https://www.Carclean.com/product/Lake_Country/White_Polishing_CSS_Euro_Foam_Hand_Polish_Applicator_EUR-APP-WH_100981
 
Lake Country Hand Pads zijn te krijgen in oranje (Light Cutting), wit (Polishing) en rood (Finishing).

Deze pads hadden we al veel eerder in het assortiment op moeten nemen, waarom heb je voor de machine verschillende pads en zit je met de hand steeds met een universele en eigenlijk te kleine pad te werken?

Het is niet logisch dat je dezelfde applicatorpad overal voor gebruikt, voor krassen heb je nu eenmaal een stevigere pad nodig dan met waxen. Eigenlijk heel logisch!