• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi A4

Euh... heb je met die all metal polish meteen het hele sleutelgat weggepoetst? :D
Volgens mij is de foto 'na' de "hand-job" een andere deur, toch? ;)
Lekker belangrijk, het resultaat mag er zeker wezen! Complimenten!
 
Hybrid zei:
Euh... heb je met die all metal polish meteen het hele sleutelgat weggepoetst? :D
Volgens mij is de foto 'na' de "hand-job" een andere deur, toch? ;)
Lekker belangrijk, het resultaat mag er zeker wezen! Complimenten!

:D :D haha..dat had ik nog niet eens gezien...zit ie ons nou te foppen?...:D






Zal wel voordeur / achterdeur zijn...:)
 
Als ik de applicators van LC binnen heb wil ik de handvaten, handmatig doen met de M83 en de M80, dit moet ook werken volgens Tim:-"
 
Is inderdaad een andere deur.
Ik wist zo snel niet meer welke ik had gefotografeerd die met het sleutelgat is de bestuurderskant de andere de bijrijders kant. De bijrijders kant stond lekker in het zonnetje dus daar was ik mee begonnen. De foto van die met de krassen is gemaakt in februari.

Maar hartelijk dank voor jullie reacties
 
dovdmeer zei:
huh?...ook all metal polish?...ik dacht dat dat alleen voor glimmend metaal was...:D

All Mettal polisch heeft een iets hoger cut als scratch X ik maar kan toch goed met de hand worden verwerkt, ik had eerst alleen met scratch X geprobeerd maar dat schoot niet op, op mijn audi lak.
 
Heb ook zo'n applicator pad besteld! De mini powerball was even niet op voorraad, dus gaan we de deurgrepen hier ook maar eens mee te lijf... :)