• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Scheelt voor de consument aaschaffen, voor Auto Finesse verkopen. ;) Ben het met ivo's eens dat ze al een dergelijk product hebben, maar wellicht is dit meer bedoeld voor de snelle touch up!?
 
Die snelle touch up kun je voor het interieur veel beter met spritz doen denk ik, exterieur gaat prima met de Revive, evt nagelopen met Finale...
Maargoed, wie ben ik...
Ik hoop dat Auto Finesse niet de weg van Meg's op gaat in elk geval...
 
De Spritz is een erg fijn product vind ik zelf. Exterieur, ja wat maakt het uit of je dit dan op een padje sprayt en aanbrengt of een gel? Met de kant van Meguiars op, bedoel je daarmee dat ze vooral veel producten in de markt gaan zetten?
 
Ik ben al een tijdje aan het rond neuzen op het internet naar de reviews over de auto finesse producten.
Kvind het zelf een erg mooi merk maar vroeg me eigen af welke producten van auto finesse echt niet mogen ontbreken in mijn collectie.

Ik wil zowiezo de revive en de crystal glass cleaner aanschaffen, maar welke producten zijn nog meer toppers?
 
dat is goed nieuws!!!

ik vind de handypuck van autofinesse met bijhorende pads ook wel ferm handig.
tevens ook tevreden van de revolution wheel soap en imperial wheel cleaner
apc is ook van auto finesse van me.
crystal clear glass cleaner heb ik ook
citrus power is ook goed voor de vliegjes
 
  • Leuk
Reactions: Pietaah
Leuk dat Carclean tóch besloten heeft de bulkverpakkingen van AF op te nemen in het assortiment. Niet voor mij weggelegd, maar geeft aan dat er vertrouwen en vraag is naar het merk!
 
Wie weet of de Auto Finesse - Imperial Wheel Cleaner ook op gepolijsten of chrome wielen gebruikt kan worden? Zie wel staan, milde zuur vrij velgen reiniger. Maar zegt mij nog niet genoeg.
 
Dat zeker. Maar die vind ik geen meerwaarde hebben. Dit in de zin van, dan gebruik ik bv een beetje BTBM in mijn velgen emmer om goed onderhouden velgen schoon te maken.