• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

Is het raar dat zelfs in Friesland mijn auto's nooit zo vies worden dat die HD nodig is? :confused: Die onderkant ook gewoon spoelen met heel veel stromend water, daar spuit je juist het vuil op plaatsen waar je het niet wil hebben...
Maar die carwash is misschien een mooi meeting point als ze de deuren even open laten, daarna misschien een beter plekje zoeken?
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Is het raar dat zelfs in Friesland mijn auto's nooit zo vies worden dat die HD nodig is? :confused: Die onderkant ook gewoon spoelen met heel veel stromend water, daar spuit je juist het vuil op plaatsen waar je het niet wil hebben...
Maar die carwash is misschien een mooi meeting point als ze de deuren even open laten, daarna misschien een beter plekje zoeken?

Oh nee dat is niet raar wij rijden hier met 120 over die betonnen paden met een spray erachter daar is Max Verstappen jaloers op :p ik kan m'n auto niet normaal schoon krijgen zonder 130 bar HD ik heb gister m'n auto gewassen 1x Leeuwarden op en neer en de hele achterkant is goor zelf zo goor dat je m'n kenteken plaat niet eens meer ziet....

:cool:
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Oh nee dat is niet raar wij rijden hier met 120 over die betonnen paden met een spray erachter daar is Max Verstappen jaloers op :p ik kan m'n auto niet normaal schoon krijgen zonder 130 bar HD ik heb gister m'n auto gewassen 1x Leeuwarden op en neer en de hele achterkant is goor zelf zo goor dat je m'n kenteken plaat niet eens meer ziet....

:cool:
Maar ehm, dat hebben wij in Harlingen en daaromheen ook, alleen dan gaat bij mij meteen de slang er overheen, ik laat die bagger niet hechten... Kan niet wachten tot het of echt winter, of gewoon weer voorjaar wordt! :joy:
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Maar ehm, dat hebben wij in Harlingen en daaromheen ook, alleen dan gaat bij mij meteen de slang er overheen, ik laat die bagger niet hechten... Kan niet wachten tot het of echt winter, of gewoon weer voorjaar wordt! :joy:

Ik probeer het ook zo goed mogelijk schoon te houden hoor maar soms blijf je aan de gang :confused:
Precies gewoon lekker voorjaar/zomer of ECHTE winter want dit is niks...

:cool:
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Ben het er inderdaad mee eens ik gebruik de HD reiniger zo min mogelijk... leen hem af en toe van mijn schoonpa maar verder ook niet... Doe in principe alles met de tuinslang... maar ja ik ben 5 weken aan boord en mijn vrouwtje mag hem niet wassen hoor hahaha... dan maar laten hechten en geef ik hem wat meer liefde als ik weer thuis ben. Heerlijk zo'n schone auto die lekker ruikt en glimt haha...
 
Ben het er inderdaad mee eens ik gebruik de HD reiniger zo min mogelijk... leen hem af en toe van mijn schoonpa maar verder ook niet... Doe in principe alles met de tuinslang... maar ja ik ben 5 weken aan boord en mijn vrouwtje mag hem niet wassen hoor hahaha... dan maar laten hechten en geef ik hem wat meer liefde als ik weer thuis ben. Heerlijk zo'n schone auto die lekker ruikt en glimt haha...

Er is ook een andere optie :rolleyes:
Handrem eraf en een zetje geven :laughing:
Nee grapje!;)
Er is niks mooier dan een vers gewassen wagen!

:cool:
 
Ben het er inderdaad mee eens ik gebruik de HD reiniger zo min mogelijk... leen hem af en toe van mijn schoonpa maar verder ook niet... Doe in principe alles met de tuinslang... maar ja ik ben 5 weken aan boord en mijn vrouwtje mag hem niet wassen hoor hahaha... dan maar laten hechten en geef ik hem wat meer liefde als ik weer thuis ben. Heerlijk zo'n schone auto die lekker ruikt en glimt haha...


Ik was juist het liefst alleen mét hd reiniger. Wat is er mis mee hem zo vaak te gebruiken? Doe ik wat mis?
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Ik was juist het liefst alleen mét hd reiniger. Wat is er mis mee hem zo vaak te gebruiken? Doe ik wat mis?

Er is niets mis mee met wassen met een HD reiniger alleen door met een "vaste" straal te wassen blijft er minder water op je auto liggen dan als je met een hd reiniger wast. Ten tweede zoals @Wouter_BMW eerder zei je spuit ook het vuil op plaatsen waar je het niet wilt hebben allerlei gaten en kieren. Verder ga je toch al veel te snel te dicht op je lak en dat is ook niet echt bevoordelijk voor je lak en je wax etc.
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Kom zelf uit Gelderland, maar het lijkt me wel leuk om eens samen met andere aan de slag te gaan.
Ben nog wel een beginner in het vak, dus ben waarschijnlijk net ietwat langer bezig dan de gemiddelde hier :)
 
Haha iedereen is welkom hoor.... @delaserre ook jij welkom bij dit forum. Even je foto uploaden :D Ben benieuwd wat je rijd :D

Gezien het aantal deelnemers is het misschien handig om een grote loods in de middle of nowhere te bekijken... haha Ik vind het niet erg maar dan moeten we misschien wat meer out of the box gaan denken en brutaal gaan rond vragen bij bedrijven die een leegstaande loods hebben die we tegen betaling kunnen gebruiken? Is dat een idee?
 
  • Leuk
Reactions: Wouter_BMW
Een vergoeding is voor mij geen probleem, enne..... een verwarmde loods geniet mijn voorkeur.
En led verlichting
En een interne foto shoot locatie
En meerdere stroompunten
En ..... ach, een gewone loods is ook prima :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten