• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Barstjes in lak

Kawouter

Detailing addict
15 feb 2011
402
62
Ik heb bij mijn punto in de achterbumper (die een keer is overgespoten denk ik) aan de onder zijde bij een kromming barstjes in de lak. In de vorm van een spinnenweb. Vanuit een midden punt alle kanten op. Is misschien wel bekend hier. Kan het verder niet echt omschrijven. Zal als ik binnenkort tijd heb eens foto's maken.

Maar het gaat om dit type barstjes. Bij mij is het nog wel iets minder extreem maar zo zien ze er uit.

36084_7616.jpg


Maar de vraag is, is hier iets aan te doen?

Gr. Wouter
 
Waarschijnlijk heeft de bumer een tik gehad.
Bumer is van kunstof en komt bij een kleine tik meestal wel weer in de orginele vorm terug, de lak helaas niet.
 
had ik hier eens niet gelezen dat verwarmen hierbij hielp?
heb juist aant zoeken geweest maar vind niet direct iets.... :confused:
iemand die me kan bijspringen?
 
Zou het als testobject gebruiken om zelf aan de slag te gaan met een lakstift etcetc ( begin met 1 kras op minst mogelijk zichtbaar gedeelte ( indien mogelijk ))
Veel meer verpieteren kan je het niet, goedkoper dan later repareren.