• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart's Collectie

IMG_3641800x600.jpg


Nieuw speelgoed :ja
 
Nice Bart, we verwachten natuurlijk wel een Dual Density review ;)
 
Dibbuz zei:
Nice Bart, we verwachten natuurlijk wel een Dual Density review ;)

Bart, heb ik deze review gemist? Ben heel benieuwd of dit wat is. PS de zendingen van de DPD kun je ook tracken hoor.






Had ik al gezegd dat je ook een heel mooie collectie hebt? Je hebt een mieterse collectie!:heart_eyes:
 
Neen ,die heb je niet gemist Hans ,ik heb er gewoon nog niet de tijd voor gehad om ze degelijk te testen. :schaam

Van zodra ik de tijd heb ,gooi ik wat reviews on-line ,samen met de Gloss It gear reviews.
 
Hoi Bartje;

Hoeveel auto's behandel jij gemiddeld per week ????
Ongelooflijk man, je kunt een gevaarlijke concurrent worden van CarClean. :idee :idee

Maar serieus. Hoeveel auto's neem je gemiddeld onder handen. Spul moet toch ook een keertje op ?

Geweldige collectie in elk geval. P.S. Die Dual Density, ga je die gebruiken op de DAP ?

Leonneke