• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

bdue stelt zich voor

bdue

Detailing rookie
12 mrt 2011
2
0
Hallo Allemaal,

Ik ben Bernd, 24 jaren oud en kom uit Aalten. Sinds 2 jaar rij ik een '99 Suzuki Jimny in het donkergroen. Al vanaf het begin dat ik haar had heb ik haar vertroeteld. Eerst met spullen van meguiars die mij toen best goed bevielen. Maar ik wou meer.... toen kwam ik Carclean.com tegen en het einde was zoek. Ben vorig jaar ook naar een dap clinic geweest en heb toen ook al het nodige aangeschaft.

Heb gisteren mijn auto ook weer onder handen genomen en zal vanavond een paar fotos posten met het resultaat :heart_eyes:
 
Welkom! machtige karretjes hoor, zelf wel eens een terrein cli nic gehad met een jimny, stond echt verbaasd van de capaciteiten van het wagentje. T is dat ik zijn grotere broer heb gekocht(grand vitara ) maar als we ooit nog eens voor een tweede wagen gaan kijken wordt het hoogstwaarschijnlijk wel een jimny.

ook stoer:

jimny1.jpg


Plaatje van je wagen? :roll :-"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En hier dan de beloofde/gevraagde foto's:

maar eerst wat hebben we gedaan:

- Afspuiten met hogedruk in de wasbox, vooral uit de wielkasten kwam erg veel zooi.
- velgen + banden + rubbers in de apc.
- banden schoonmaken met banden borstel.
- Wassen met dodo juice born to be mild en 2 emmers met 2 washmits, 1 van meguiars voor de lak en 1 noname voor de velgen.
- afdrogen met CSF - Delirium Orange Drying Towel.
- kleien met mothers klei + detailerspray.
- in de was zetten met DoDo Juice Purple Haze :heart_eyes:
- Ramen met Megueirs glass cleaner binnen en buiten.
- Banden met Meguiars Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel
- Kunstof met Poorboys trim restorer.

Het zijn helaas niet de allermooiste foto's. Combinatie van slechte fotograaf + slechte camera :D


100_0788.jpg


100_0789.jpg


100_0793.jpg


100_0795.jpg


100_0796.jpg


100_0800.jpg