• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnersclinic: Stappenplan handmatig 14-01-2012

evdzwet

Detailing rookie
25 nov 2011
17
0
Ik heb me net opgegeven voor de beginnersclinic. Na twee jaar wassen en poetsen heb ik genoeg swirls en kleine krasjes in de lak gemaakt. Hoop nu te leren hoe ik ze er weer uitkrijg....;)
 
Top! Ik ga ook kijken of ik naar de clinic ga komen, Zit met ploegendienst maar anders zijn we van de partij!
17-12-2011 De Dap clinic zijn we ook aanwezig!
Ben benieuwd wat het ga zijn maar veel leren doen we er in ieder geval van:party:
 
als er nog onverwachts een plekje vrij komt (het zit helaas vol), dan ben ik graag van de partij. Moet nog aan een volledig 5-stappen plan beginnen dus een beetje hulp kan geen kwaad.
 
@astrasport...: doe anders een mailtje ( informatie@Carclean.com ), zij weten het als eerste als plekje vrijkomt. Wellicht bestaat de optie dat ze een soort van reservelijst hebben etcetc
@evdzwet: heel veel plezier gewenst, qua kennisoverdracht gaat helemaal goed komen !
 
Ik heb een paar keer gekeken of er al genoeg deelnemers waren. Gelukkig zijn het er nu genoeg :grinning: Ook net de stappenplannen even bekeken. Moet nog wat navullingen hebben, maar zie dat er nog genoeg bij kan voor een aantal prettige momenten in de garage. :-b
 
Kun je een beetje fatsoenlijk parkeren dichtbij de ingang? Het lijkt droog te blijven en dan denk ik erover om het rode speeltje mee te nemen.
 
Iemand ervaring met vrouwen? :D De mijne ligt met haar vriendinnen in een deuk over mijn deelname aan de cursus van morgen. Thuis ben ik namelijk niet zo'n heel goede poetser :-"
 
Ik doe thuis ook geen ene ruk...:schaam En voor de vrouwen heb je al snel te veel in huis, totdat ze er achter komen dat je bepaalde producten ook thuis kunt gebruiken.
 
Dat heet tactiek! Net doen alsof je niet kan poetsen maar je auto spik en span hebben :D
 
Afgelopen zaterdag was weer een toppertje. Behalve het zonnige (maar wel wat frisse weer) waren de ontvangst en de lunch prima. :party: Maar de aansprekende uitleg van Tim geassisteerd door 3 collega's spande de kroon. 8-()) Ik heb veel opgestoken van de dag en mijn geliefde kijkt al erg uit welke aspecten ook op het huishouden losgelaten kunnen worden. $$) Voorlopig heb ik mijn handen al meer dan vol aan het wassen, kleien, 2 x polijsten, glazen en waxen van de auto. :-"
 
Is het mogelijk gedurende een clinic (vooraf/achteraf) producten bij jullie aan te schaffen?