• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadiging velgen nog te herstellen?

Tiago van P

Detailing addict
Tester of Bling
23 okt 2011
67
55
Mijn velgen zijn nu flink beschadigd waar ik enorm van baal, gelukkig niet door mijzelf maar door de vorige eigenaar.
Kan iemand mij vertellen of deze schade nog te herstellen is of dat ik beter nieuwe velgen kan kopen.

IMAG0189.jpg

IMAG0190.jpg
 
Blanke lak afbijten (of schuren)
Oppolijsten, klaar!
Dit is oxidatie van het aluminium wat onder de blanke lak zit, is best op te knappen hoor...
 
De rottigheid zit onder de blanke lak. Alleen op te lossen door het geheel verwijderen van de blanke lak en daarna te gaan polijsten. Het is een behoorlijke klus om dit met de hand te gaan schuren, maar het kan wel.
 
Aaah oke, tijd zat als ze er van onder gaan dus dat geeft niet, hoe grof zou ik moeten beginnen/eindigen met schuren? Polijsten spreekt voor zich dat gaat wel goedkomen.