• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste mengsel voor in de Padwasher...

Puff

Detailing addict
12 mrt 2009
117
62
Ja ja dames en heren....

Toen ik mn padwasher kocht zat er een klein flesje bij met een middeltje om erin te doen....
Nu is dat flesje inmiddels op.

En omdat CC de laatste weken nogal wat Padwasher heeft weggezet...:D denk ik dat meer mensen tegen dit probleem gaan aan lopen.

Dus bij deze.....

Wat is de beste toevoeging om in je padwasher te doen.....????


Danny.
 
Dat sprayflesje wat erbij zat, is om de pad schoon te maken, hiermee spray je een beetje op de pad en dan de padwasher in. ;)

Voor het reinigen van de pad, kun je de Snappy Clean gebruiken. Klein beetje poeder in de emmer, vullen met water en klaar voor gebruik.

Of als je een vergelijkbaar product wilt hebben, dan kun je de Pinnacle Polishing Pad Cleaner nemen.
 
zelf gebruik ik altijd snappy clean icm apc! :)
maakt alles goed schoon!
en bij erge vervuiling nog wel is wat apc op de pad spuiten en goed inwrijven!
 
Pas wel op met APC in de padwasher, je doet er snel teveel in, resultaat ==> schuimparty.
Leuk om te zien, niet om te beleven:-b

Ik doe meestal 2-3 pufjes APC 1:4 op de pad, dan gaat het prima met gewoon schoon water in de washer.
 
Miscchien een rare vraag maar waarom is het flesje dat iedereen bij aankoop van de padwasher erbij krijgt niet los te verkrijgen? Ik ben best tevreden over het spul.
Ik was laatst bezig op een lichte auto met White Diamond en na verloop van tijd zat mijn pad helemaal vol. Hetgeen wat in mijn pad bleef zitten voelde ook vet en plakkerig aan. Met drie spraytjes van dat spul en de padwasher was die weer helemaal schoon. :cool:
 
En dat flesje van Pinnacle kun je op dezelfde manier gebruiken als het bijgeleverde flesje? Dus 3 spray-tjes op de pad en dan in de padwasher ??

Ryan.