• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black hole lijkt geen extra glans te geven, wat doe ik verkeerd?

Even vraagje, is de binnenkant van de velg goed schoon? Kan het niet helemaal goed zien.

OEPS.. val ik gelijk door de mand! Binnenkort gaan de voorvelgen van de auto en ga ik deze inclusief remklauwen goed schoonmaken en wellicht voorzien van een kleurtje. Omdat het een zakelijke auto is, kan ik geen SCHREEEEEUWW kleur gebruiken maar zwart of zilver..

De lat ligt hoog op het forum! Moet beter mijn best gaan doen... :)


Robert
 
Velgen demonteren, goed schoonmaken met een goede velgenreiniger. Daarna in de velgwax. Dan is het een kwestie van bijhouden met de velgenborstel.
 
+1 Quincy.
Ik denk dat ik de vraag begrijp. Deze kleur lijkt zich te lenen voor een vette wetlook, waarbij het zo erg is, dat je een paraplu moet pakken om droog te blijven, wanneer je naast de auto staat (zelfs met dit mooie droge weer).

Ik denk ook dat je het moet zoeken in een ander wax-product als je zo graag 'natter' wilt gaan.

Verder erg mooie auto en bijzonder mooi resultaat.

Aficior
 
Deze kleur lijkt zich te lenen voor een vette wetlook, waarbij het zo erg is, dat je een paraplu moet pakken om droog te blijven, wanneer je naast de auto staat (zelfs met dit mooie droge weer).


KIJK..!! Jij begrijpt wat ik wil.. Als ze dat nou eens in een potje hadden!?

:)

Robert