• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blackhole voor collonite 915?

Rob_accord

Detailing rookie
31 jul 2009
39
0
Ik heb een vraagje ivm blackhole aanbrengen voor collonite 915 of 845?
Heeft deze wax bestandelen die blackhole teniet doen?
ik weet als je nxt wax aanbrengt blackhole volledig weghaald, is dit bij deze waxen ook het geval?

Bedankt.
 
Beide zijn pure waxen zonder enige cleaner of polijsmiddel. Zou dus zonder problemen over blackhole kunnen.

915 en vooral 845 zijn natuurlijk wel op basis van petroleumdestilaat (Nafta om precies te zijn) Ik weet niet wat dit eventueel kan doen met blackhole.
 
Ik heb nu al verschillende malen...(zie m'n show offs) white diamond ( de lichte- kleuren versie van black hole) getopt met collinate 915. oordeel zelf maar over de glans :cool:

Ik denk dat er dus helemaal geen probleem is met die twee in combi... de collinate zal het effect van de blackhole voor een lange tijd vasthouden.
 
Heb nu m'n wagen gedaan en moet zeggen schitterd resultaat wonder middel die collonite, had er bij de eerste keer wat teveel van gebruikt en was hard voor uit te boenen maar de 2de laag ging al makkelijker! Is er ook zo iets als teweinig wax gebruiken? want de 2de maal heb ik echt weinig gebruikt.

Bedankt alvast voor de snelle antwoorden.
 
hoe dunner hoe beter...als je denkt dat je te weinig aanbrengt , dan is het goed :)^