• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

blauwe afplaktape voor trims

qatsanqat

Detailing addict
29 dec 2008
208
65
Ik zie op de foto's op het forum hier en daar van die blauwe tape waarmee trims worden afgeplakt of waarmee iemand een 50/50 doet.
Wat is dat voor tape? Waar te koop? Want ik neem aan dat niet voor niets die plakkerige schilderstape van de bouwmartk niet wordt gebruikt?
 
Dit is gewoon bij Carclean te koop. KLIK
Normale schilderstape will wel eens resten achterlaten.
 
Het type tape wat Carclean verkoopt is tape wat speciaal bedoeld is voor autospuiterijen en daarom veilig voor de lak en laat geen resten achter. In het verleden heb ik ook blauwe tape uit de bouwmarkt gebruikt, maar dat komt niet eens in de buurt van de 3M tape.
 
Kip heeft ook een type voor autospuiterijen. Maar idd. waarom moeilijk doen. Goede tape (zoals KIP en 3M) kost nou eenmaal iets meer.
 
Ja dank je. Ik had al zitten zoeken op de site maar kreeg het niet gevonden; wist ook niet onder welk kopje. Maar het is dus te vinden in het Merkenoverzicht. Ik neem het mee in mijn volgende bestelling!