• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 320D Oxfordgrün metallic

Hangt natuurlijk ook vanaf wat voor een band je er omheen legt. Vooral de wangdikte. Ik heb 17inch onder de 80 met 40 wang. Dus nog redelijk comfort.

Mooi interieur trouwens! Staat erg mooi.
 
emiel10 zei:
comfort boven uiterlijk.... hmmm, het is een keuze natuurlijk
let wel, het is de wagen van de VADER van Quincy hè....
Weet niet of jij met 55+ ook nog met 18" rond wilt stuiteren :roll
 
ivo's zei:
let wel, het is de wagen van de VADER van Quincy hè....
Weet niet of jij met 55+ ook nog met 18" rond wilt stuiteren :roll

Daar denkt mijn vader dan weer heel anders over (wil van 18" met een 235/40 band naar 19" met 235/35). Lijkt mij dan ook meer persoonlijk dan leeftijdsgebonden. In mijn optiek merk je het verschil in comfort nauwelijks.
 
Sja, van geen comfort naar geen comfort zal je wellicht niet zo snel merken.. Ga maar eens een goede Citroen Xm met 15"rijden.. Wedden dat jij het verschil dan voelt:D

Verder mooie updates aan de BMW! Erg mooi ook dat alcantara! Wat minder afgezaagd als "weer een lederen interieur"..
 
Mooi resultaat.

Ik zou zelf wel een setje slotbouten kopen aangezien zulke mooie velgen een gewild jatobject is....

Lees nu pag 2, ook voor de 16'' zou ik voor slotbouten gaan!

Heb zelf ook 15'' lichtmetaal onder mijn Fiesta gekocht (maximaal 17''). Er zaten al 15'' banden bij de auto en aangezien ik er best veel mee rijd vind ik het comfort ook belangrijker dan de grootte. 16'' was ook een optie maar om voor 1'' nieuwe banden te moeten kopen w^^w
 
Hij heeft inderdaad de swap van 18 naar 16 inch gemaakt vanwege het comfort, mijn vader is inderdaad 55+ en wil dat gehobbel niet meer, er zaten 40 hoge banden onder, nu met de 16" is dat 55 hoog en ik kan je verzekeren dat 16" comfortabeler rijd dan 18"

En ja... 18" is nu eenmaal super om te zien, maar de 16" vind ik ook bijzonder fraai hoor :heart_eyes: lekker OEM :cool: ik rijd ook op 16" origineel met de Passat, af en toe, als ik weer foto's zie van mijn vorige Passie met 18" en 4 cm verlaging :weetniet
 
Gisteren en vandaag bezig geweest om de BMW van mijn vader in de C-Quartz te zetten

Gebruikte materialen:

- PB SS&S shampoo
- Dodo basisc sponge
- Dodo basics clay
- Meguairs LT
- Monello Inizio Forza
- Monello Mezzo
- Monello Finale
- Monello oranje kompressor
- Monello witte kompressor
- Monello groene kompressor
- Alcohol 96%
- Dodo suede doeken
- C-quartz 30 ml kit

P1030382.jpg

P1030384.jpg

P1030385.jpg

P1030387.jpg

P1030389.jpg

P1030390.jpg

P1030391.jpg

P1030396.jpg
 
Zo, die is er mooie van opgeknapt!
Ook maar eens een flesje Iron-X bestellen.
 

Vergelijkbare onderwerpen