• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW 325i MY2006 Unizwart

Erg, erg, heel erg mooi!!

Kunnen jullie iets meer vertellen of laten zien hoe de steenslag is weggewerkt? En dan met name het weghalen van de kop? Eventueel in een ander topic? Ik ben als Langka gebruiker wel benieuwd naar de techniek, de middelen en de voor- en nadelen van de hier gebruikte methode.
 
Fraai geworden, heel mooi!

Misschien over heen gelezen, maar hoe oud is de auto eigenlijk? Ik vermoed niet zo oud, maar wat een krassen! Top gedaan!
 
Helemaal overheen gelezen maar wat een mooi resultaat zeg, auto is heel erg goed opgeknapt!!
 
Ook ik zag deze mooie show-off over het hoofd in het wat verstopte Diventa Bella topic,
maar wat een resultaat! ongelovelijk! heel mooi en professioneel totaal plaatje!
 
Top werk weer !

Wel even een vraag, de lak is dermate gevoelig dat je met een pluizige vezel al marring krijgt. De uitdaging voor de eigenaar is nu natuurlijk de auto zo lang mogelijk mooi te houden. In hoeverre zal de beschermende laag op de auto hier aan bij kunnen dragen. Ik heb dit namelijk ook eens meegemaakt met een auto. En als de daar dab een M16 of 845 insulator op zet dan heb je na je eerste was en droog beurt ( hoe zorgvuldig dan ook ) toch weer hele kleine sporen in de lak.

Is dat met de C Quartz te voorkomen ?
 
:)^ :)^ :)^ kwaliteit dennis als ik het zo zie hebben wij nog lang te gaan :D

gr ricardo