• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW M135i - Beginner..

dannyvdberg

Detailing trainee
13 apr 2016
3
28
31
Hi,

Ik ben Danny, 23 jaar oud en uit de omgeving Den Haag. Ik rij op dit moment een F21 M135i xDrive. Voor de M135i heb ik een f20 116i, f22 220d en f30 316i gereden. Alle BMW's altijd laten chippen met tot nu toe geen slechte ervaringen. De M135i heeft nu 380pk en 535nm. In het dagelijkse leven hou ik mij bezig met IT en natuurlijk een grote autoliefhebber maar ook sport.

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik wat meer advies wil qua wassen en onderhouden van de exterieur van de BMW. Ik ga vandaag naar carclean toe en wil weten wat een goed pakket is om mee te beginnen. Dus wat is een goede wax, goede velgenreiniger etc.

Ben benieuwd naar de reacties.

Hier nog wat foto's van de BMW:

2nk432b.jpg


35a99ic.jpg


jzjv5s.jpg


Alvast bedankt!
 
  • Leuk
Reactions: iDuc
Welkom bij de Club en Strakke bak!
Je kunt altijd eens beginnen met de stappenplannen door te nemen :)
Hierin staat al veel aangegeven, en de mede werkers bij Carclean kunnen je vast en zeker al goed informeren :D
 
Oh mijn god, wat moet dat een bommetje zijn.
Heerlijke wagen!

Ik vind een 130i uit 2006 al snel....
 
Welkom! En wat een brute wagen is dit! Een beter rijdende auto dan een M135i in het C-Segment is er simpelweg niet.
 
welkom!
23 en al zoveel bimmers gehad...

wat betreft je vragen: iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren, dus daar ga je wat verschillende antwoorden op krijgen.
Ik gebruik veel van Meguiars, Gyeon, autofinesse en rupes.
Ik zou zeggen: snuister eens rond in de webshop hier, daar kan je wat nalezen en prijzen vergelijken.
Zo kan je naar je budget (gezien je wagenpark zal dat vrij hoog liggen :) )

En de stappenplannen zijn ook een aanrader :)

(wij staan niet in voor verdere verslavingen)
 
Thanks voor jullie reacties! Leuk! :)

Ik ben al langzamerhand het stappenplan aan het doornemen. Ben nog echt een amateur. Heb er ook nagedacht om de BMW naar een poetser te brengen maar zelf doen is natuurlijk veel leuker!

Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen!

Hier nog foto's van de 220d en 316i voor de liefhebbers:

245zdco.jpg


2eukaqw.jpg


519d74.jpg


34nli11.jpg
 
  • Leuk
Reactions: PeterS
23 jaar en al zo'n kanonnen, moet toch echt eens iets nuttigs met mijn tijd gaan doen
 
Welkom hier en veel poetsplezier;) Erg mooie bmw heb je daar:cool: Doe je zeker goed op je 23ste haha:)