• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Brexit-kortingsdagen: 15% korting op alle Engelse merken!

Ah ok, mja we hadden het hier over de 15% korting en producten die er aangekocht zijn, niet afkortingen van een handelsverdrag, dus als ik afkortingen hier lees kijk ik op de site om te kijken over welk product het gaat, en of ik het ook zou willen aankopen....:yum
 
Mooie actie, gisteren nog een aantal producten kunnen meenemen met wat korting. Netjes trouwens dat je als klant een eerlijk advies krijgt, ik had 5 a 6 producten op mijn lijst staan en ging uiteindelijk met slechts 2 weg.
 
@Ferdy ,@Emi ,@jojo323. Bedankt. Haha dat dacht ik al. Heb een aantal leuke dingen besteld.
Vrouwlief heeft vandaag het pakketje bij post nl opgehaald :p. Dalijk maar eens gaan uitpakken zodra ik thuis ben. Kan ik meteen Ferdy blij maken. En meteen de GTR weer wassen als ik het red.
 
  • Leuk
Reactions: Tommy86 en Ferdy
Zojuist red mist maar eens geprobeerd.

Glans is inderdaad wel bizar. In eerste instantie lijkt het alsof ik er wd-40 aan het opsmeren ben.

Had het product direct op de motorkap gedaan. Daarna met peluche verde verdeeld. Volgende keer eerst op de peluche verde doen. Want het leek wel iets van strepen achter te laten. Meerdere hier last van? Heb hard moeten boenen om dat weg te krijgen.

Maar het resultaat dus:

37b1a3656172588010787cfaf98b868b.jpg
 
Dit weer is te warm om red mist te gebruiken, om die reden heb ik het toen ook tweedehands verkocht.
 
Red mist eerst op mf doek sprayen,aanbrengen en afnemen. Zelfs met wat warmer weer heb ik zelf geen strepen.
 
@tembaco
Thanks :) Vind het zelf ook nog steeds een geweldige kleur. You love it or hate it ;)

Motor is wel warm geweest. Maar heb dit pas na een uur aangebracht nadat de auto uit stond. (auto op mn gemakje gewassen) Ook in de vochtige ruimte (wasbox) waar het een graad of 18 - 20 was aangebracht. Grote stukken heb ik ook in twee keer gedaan inderdaad.

Denk dat ik net als @Ric325i en @Pietaah het eerst op een Disco Duo of een MF doek moet doen voordat ik het op de lak smeer.

Was je er verder wel tevreden over, @Ferdy?