• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cabriodak waterafstotend maken

Weet ik niet, weet wel dat je middelen voor een zonnescherm niet op je cabriodak moet doen, dat is niet afdoende.
 
Heb het op mijn vrouws snowboard broek gedaan: werkte prima :)

En Tim: slimmerdeslimme Tim: steengoede prijs!!
 
Laten we op 6 juli ons dakstens gaan impregneren!!

Doe ik het wel voor. Heb het immers nu al zo'n 3 keertjes gedaan heh.
 
Strak plan, de mijne moet ook haha. Heb de totaalkit al in mn mandje gedaan.
Maar wil het dan 6 juli meenemen want anders blijf je of heen en weer rijden en opsturen hoeft ook niet als ik er over 2 weken toch ben.
 
Anderen moeten snel zijn, RaggTopp is alweer bijna uitverkocht, er is echt een run op geweest. Zonder dat ik de plaatjes en de omschrijving erbij gezet heb :)
 
Ah... ik laat dan even verstek gaan, m'n dak is nog mooi en goed waterafstotend en heb nog een huge lijst aan wensen weg te werken aangezien ik wat meer de grootverbruikersverpakkingen ga bestellen.
 
Ik ben momenteel aan het cabriodak van een Renault Megane bezig maar krijg het niet goed schoon. Ben dus aan het denken om deze producten aan te schaffen, echter zit ik wel met een vraagje.

De cleaner is me duidelijk, deze verwijderd vuil en andere aanslag. De protectant ook, deze beschermt de kap tegen de weersinvloeden etc etc. Maar om de kleur van de kap terug te halen, hij is namelijk wat dof geworden, heb ik toch ook een voedend product right? Of doet een van de 2 eerdergenoemde producten dit ook??
 
Protector voedt het product ook.

er zijn verfen op de markt, waarvan ik er één heb.

Een dezer dagen start ik mijn kleine onderzoekje op;)