• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

cabriodak

Van het weekend het SvH (stappenplan van Havanna) uitgeprobeerd op mijn dakkie.

Tussendoor heb ik regelmatig de Extractor gebruikt en aan de opvangbak te zien kwam er nog veel vuil uit het dak, alleen het gaf niet de het gewenste resultaat.

Ik vraag me dan ook af of het wel alg is. Het lijken wel boomsappen die diep in de vesels zijn getrokken, maar er niet uit te krijgen zijn. Ze voelen hard aan en met je nagel krijg je ze er ook niet uit.

Iemand een oplossing?
 
Natuurlijk zijn er verkoop belangen,maar dit stukje komt van de site die Ragg Top verkopen............Een “veilig” advies is om maar groene zeep te gebruiken bij het reinigen van een cabriodak; het doet niets, maar het dóét ook nauwelijks iets!......Mooie verwoording trouwens.

Op mijn dure cabrio kan ik wel € 50 euro missen voor het onderhouden van het dak.

Ik verwacht deze week de bestelling binnen en ga 30 April het eens proberen.
Groetjes