• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com is officieel en exclusieve importeur van Poorboy's World geworden!

Jeroentje zei:
Nou, ik vind die Ronde flesjes die allemaal even groot zijn echt niet een rare verpakking hoor!

Vind het daarintegen wel wat hebben, aangezien je dit ook niet vaak ziet!

+ je ziet wat de kleur van de inhoud van het flesje is, en daarnaast een lekker simpel etiket, maar wel
duidelijk is omschreven! :-"

Je hebt volkomen gelijk.
 
Tim zei:
De verpakking is zeker representatief, evenals de sticker die erop zit! Maar de verpakking is niet duur voor de fabrikant en daar kan je dus weer flink op besparen.

Sterker nog, ik vind dit er een stuk professioneler uitzien dan die kekke flesjes van Smartwax bijvoorbeeld. Daardoor - en uiteraard de goede berichten - neem je (ik) zo'n product toch serieuzer.

Ik ben waus van mooie producten, maar ik blijf toch ook een bepaalde nuchterheid behouden. Dit past dus prima bij m'n eigen filosofie: goede kwaliteit voor een redelijke prijs!
 
Er stond vanochtend een pallet van 650 kilo op de stoep! Met allemaal Poorboy's goodies! Dus ook producten die we nog niet hadden zoals de Quick Detailer +, grote verpakkingen van de SSR2.5 en 1 een paar gallons spray + wipe (voor kleien, waterless wash enzo!)

We zijn hem nu aan het processen!!
 
he he kan Dibbuz eindelijk ook eens wat aan zijn verzamelingetje toevoegen dat ene flesje SSR2.5 dat hij heeft is toch wel zielig.
 
:grinning:

Eerste bestelling van mijn kant ligt al op je mat Tim.
Laat je zo snel mogelijk weten hoe het bevalt.

betreft :

SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml
SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml
Black Hole - 473ml
 
Jij bent een drukke werker. Er zijn niet veel mensen meer aan het werk om dit uur.

Het zal wel het typische leven van de zelfstandige zijn, zeker?
 
Gaan we nou grappig doen over mijn verzameling? haha mijn vriendin ziet me weer aankomen met van alles...
 
PT Cruiser zei:
Jij bent een drukke werker. Er zijn niet veel mensen meer aan het werk om dit uur.

Het zal wel het typische leven van de zelfstandige zijn, zeker?

Yep, nog steeds aan het werk hier nu. Ben de Poorboy's doeken aan het invoeren!