• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Chemical guys good screw met eu maten

morphf

Detailing chief
1 jun 2008
205
103
40
chemical guys heeft een good screw.
Een adapter waarmee je rotery backingplates op de da polisher kan plaatsen

omschrijving:
GoodScrew- D.A Adapter 5/8" X 11
The goodscrew D.A. Adapter 5/8" X 11 enables your dual action polisher to accept a rotary backing plate. The goodscrew adapter works with any of our rotary backing plates. You can use the goodscrew adapter with the Meguiars Dual Action Polisher G110, Porter Cable 7424, and the Ultimate Detailing Machine and DA machine


Nu hebben we in europa op de rotery een m14 aansluiting
en ik ga er vanuit dat de schoef in de da polisher ook metrisch is?

is er nu niet zo'n zelfde tooltje waarmee dit past op de m14 backingplates en met metrisch draad voor de eu modellen?
wellicht een ander merk (lijkt me sterk dat alleen chemicals zo iets zou latem draaien)

ik heb een rotery en een da machine (makita bo6040)
beide hebben een 150 mm backing plate, en dit tooltje lijkt mij nu makkelijk om een 70mm backing plate en pads te kunnen gebruiken op beide
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je Makita heeft vanwege de geforceerd roterende mogelijkheid een afwijkende steunplaat, dus dat gaat met een adapter sowieso niet werken.

Verder komt zo'n adapter de stabiliteit niet ten goede. Ik ben er geen fan van.