• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

clinic PRO900

Die vraag wou ik dus ook net stellen, omdat er nu vele mensen zijn met een PRO900 naar aanleiding van de super aanbieding lijkt me idd een rotary clinic wel handig voordat ik mijn auto verknal...
 
Ben al ingeschreven voor de BMW United Dap clinic en de Summer Detail Day... 8d

Nu is het wachten op de volgende Rotary Clinic :-"
 
Ik krijg een clinic bij CC naar keuze kado voor m'n verjaardag :party:

Aangezien ik de DAP500 al volledig de baas ben (ze noemen me niet voor niet s DAPmeister) :-" wil ik ook graag een rotaryclinic gaan volgen. De 2,5 uur reistijd heb ik er dan graag voor over :D

Wanneer mag ik de CC mensen gaan verblijden met mijn komst? w^^w
 
Ik heb me er ook voor ingeschreven, met de PRO900's die de deur uit zijn gevlogen zal de clinic wel snel vol zitten! Lijkt me wel leuk om eens wat volk van het forum te ontmoeten.
 
Nou, het was gezellig :D

En de schade aan het eind in de snoepwinkel van Carclean viel ook mee :roll

Iedereen bedankt voor de gezellig en leerzame dag, kan niet wachten om los te gaan op m'n eigen auto nu :)
 
Om dit topic maar eens een 'schop' te geven.
Werk nu al een paar jaar met een dap 500, maar het wordt toch wel tijd voor een pro!

Houd clinics van cc al even in de gaten, maar zie een pro clinics!