• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clinics ingepland voor november en december 2014 en januari 2015

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Eindelijk, eindelijk, eindelijk! We hebben weer clinics ingepland.

In november en december worden deze op door-de-weekse dagen gegeven (dinsdag en donderdag) en in januari hebben we twee clinics ingepland op zaterdag!

We hebben clinics voor beginners (handmatig), clinics machinaal (dual action), gevorderde clinic machinaal (rotary).

Voor meer informatie, ga naar onze clinics-pagina:


https://www.Carclean.com/clinics.aspx
 
Goed nieuws! Snel maar even in de agenda kijken of er nog een dap clinic in past. Al eerder clinic handmatig gevolgd en dit was goed bevallen. Heb inmiddels een DAP900v3, deze ook al een paar keer gebruikt maar een clinic lijkt me een mooie aanvulling om te kijken of ik het allemaal 'goed' doe!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Zijn er nog plannen voor een clinic 'wet sanden' , dat is een jaar terug ofzo ook een keer geweest.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Top! Moet er wel een heel einw voor rijden, maar ga wel 1 of 2 clinics meenemen :) Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
 
Tim;n405437 zei:
Zojuist ingepland Cordoba, op 15 januari:

https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=107

Tim in je link staat een prijs van 35€ voor deze clinic, in het overzicht staat er een prijs van €45 (typefoutje?) Ook in de tekst bij de clinic een tikfoutje: 'kassen' i.p.v. 'krassen'.

Ik begrijp dat je eigenlijk eerst de rotary-clinic moet doen, of al rotary ervaring hebben, of is dat niet nodig. Moet je echt een rotary hebben om lakschade herstellen/wet sanden netjes te kunnen doen? Ik weet dat het misschien veel vragen zijn, maar mogelijk hebben meer mensen deze vragen, dus is een antwoord op het forum misschien handiger dan een persoonlijk antwoord.
 
De juiste prijs is € 45,- voor deze clinic, ik heb het nu in de tekst ook aangepast. Bedankt voor de oplettendheid!

Rotary-ervaring is wel noodzakelijk. Omdat het oppolijsten van sanding marks roterend gaat en ook de orangepeelbehandeling zal roterend gebeuren.
 
Ik ben ingeschreven voor de DAP clinic op 10 januari. Is er nog iemand uit de provincie Antwerpen die dan gaat? We kunnen eventueel samen rijden?
 
@ Bettengo, geen probleem, ik rij sowieso, en het ritje zou misschien aangenamer zijn met 2 of meer dan alleen.
Wat bedoel je met helaas? Te laat om in te schrijven of al vervoer gevonden?
 
worden er geen interieur clinics gepland?
ik zoek er al een tijdje na, meeste worden afgezegd vanwege te weinig interesse (zal niet zo spannend klinken als een polish clinic)
 
Worden er voor dit jaar nog clinics eventen ingepland? Ik zit een clinic te zoeken om beter te leren polijsten, maar tot op heden heb ik nog niets toegevoegd zien worden aan de agenda.
 
Ik ben sinds vorige week een kleier en ben vandaag via een collega-kleier (oudgediende) op deze site gewezen.
Nou moet ik zeggen dat ik ook wel zin heb in zo'n workshop van jullie.

En dat wordt vast gevolgd door zo'n DA-apparaataankoop... (DAP900 Power Pack :ja )

Dus, laat maar horen wanneer jullie weer aan de dual action beginnen.
Goed voor de commercie zeg maar.
 
F*ck it, ik heb die Polishing Power - DAP900 V3 Raffini Starterskit - Power Pack al besteld.

Maar dat wil niet zeggen (integendeel) dat ik niet naar jullie workshop wil.
Dus spuug maar 's wat data op het web.