• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Jansen

Aardige lijst!
Als je zou moeten kiezen tussen de incredimitt of de Ddj wookie welke zou het dan worden?
 
@Ric325i Dan zou ik voor de Incredimitt gaan. Ik heb de wookie gekocht om te kijken hoe een echte wollen mitt zou zijn en ik vind die ook heel fijn, maar je moet er wat meer tijd in steken qua onderhoud. De Incredimitt glijdt heeel soepel, zo niet nog soepeler dan de Wookie, over de lak en kan je na gebruik gewoon de meewassen met de rest van de doeken.
 
Aantal dingen toegevoegd:

- Born to be Mild zit wederom in het assortiment! Was er even uit, maar gelukkig weer terug. Gelijk maar een liter gekocht.
- Waxaddict Pure Shampoo. Na alle goede verhalen moest ik deze ook testen. Tot nog toe één keer gebruikt (20 ml op 19 L), en ik vond de BtbM toch fijner, maar die gebruik ik 30 ml op 19 L. Eerstkomende was ga ik 30 ml Waxaddict erin gooien en kijken hoe dat bevalt. Doordat ik heel hard water heb is vaak wat meer shampoo nodig.
- Schuurklosje
- Wetsand velletjes 2000 en 2500 grit.

Edit: Gyeon Foam is trouwens op, en dat zal er ook nooit meer in komen. Ik vond het geen succes.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Gyeon Foam niet weer? Dan is duurkoop dus niet altijd een goede koop.

Wat ga je wetsanden? Koplampen? Sinaasappelhuid? Steenslag?

Ik wil alles weten Jansen. Alles
 
  • Leuk
Reactions: jazzway
Nee, foam van Gyeon komt er zeker niet meer in. Ik had het gekocht omdat ik toen net mijn foam lans binnen had en ik aan de slag wilde, maar de foam van Monello was uitverkocht. Ik vond het onzuinig in gebruik, te agressief voor de wax/sealant en enorm duur. Het viel me echt tegen omdat ik de andere producten van Gyeon wél goed vind.

Ik ga binnenkort kijken of ik een Aygo weer een beetje op orde kan krijgen, en die heeft linksvoor enorm diepe krassen. Ik wil kijken of ik die een beetje kan vullen met lak en desnoods bij kan schuren. Daarnaast leek het me handig om erbij te hebben voor zulk soort klusjes waarbij ik wat kan experimenteren.

Dat gezegd hebbende, sinaasappelhuid wil ik ook gaan aanpakken, maar dat wil ik met die Denim pads doen. Senza Arancia heten ze volgens mij.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
Vandaag weer een bestelling mogen ontvangen :).

Hierbij:

- 3 x Monello foamed wool pad 5.5"
- 3 x Monello yellow foam pad 5.5"
- 3 x Monello orange foam pad 5.5"
- 3 x Monello white foam pad 5.5"
- 2 x Monello yellow foam pad 4"
- 1 x Monello orange foam pad 4"
- 1 x Monello white foam pad 4"
- Poorboy's Bug squash 943 ml
- Kwazar Blue Mercury Super 360 PRO 1000 ml.

Nu ik wat meer pads heb hoef ik niet om de haverklap de pads te wassen, dus ik hoop dat ik nu wat tijd en gedoe bespaar. Tevens de Bug Squash gekocht omdat mijn Auto Finesse Citrus Power Bug and Grime Remover op was. De laatste beviel erg goed, maar was tevens erg prijzig. Ik ben benieuwd hoe de Bug Squash presteert. Ik zal deze gebruiken in de nieuwe sprayer van Kwazar.
 

Bijlagen

  • 20160504_122612[1].jpg
    20160504_122612[1].jpg
    141,8 KB · Weergaven: 237
Kijk jij snapt het... Lekker veel pads scheelt een hoop tijd ;)

Ik ben erg tevreden over de bugsquash.. bij mij een blijvertje :)
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Vandaag via via een fles Autoglym Clean Wheels gekregen. Ik heb nog geen ervaring met zure velgenreinigers en ik ben benieuwd hoe die het doet.
 
Een aantal dingen toegevoegd en een aantal zaken verwijderd.

Wat is erbij gekomen:

- Nieuwe Senza Bordi's, Nero's en een aqua piazza
- Nanolex Si3D
- Slickrims Tyre Treatment en Tyre dressing

Wat is er verdwenen:

- APC van Meguiar's is op, dus ik ga nu die van Poorboy's openmaken.
- De shampoo van Waxaddict vond ik wel aardig, maar niet fijner dan BtbM, dus die heb ik doorgeschoven naar m'n vader.
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie