• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van SlomeDuikelaar (oud+nieuw)

SlomeDuikelaar

Detailing guru
Tester of Bling
28 dec 2015
558
153
45
Den Haag - Zuid
Hallo lezers,

Bij deze deel ik, ter lering ende vermaak, mijn collecties.
Nog maar onlangs last gekregen van het poetsvirus, zie hier het resultaat van nog geen 1 maand besmetting:

Oud:
IMG-20160108-01162.jpg


Nieuw:
IMG-20160108-01164.jpg


Bedankt voor alle adviezen CarClean en mede forumgebruikers!
Bij verdere tips houd ik mij aanbevolen!

Met vriendelijke groet,
René
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Guest007 en ArnoldG
in 1 maand? Dus nu al hopeloos verloren aan het virus... :)
Slomeduikelaar, die twee kwasten die bij je paardenharen borstel liggen, wat voor kwasten zijn dat en waar gebruik je die voor?
 
Mooi begin ;)

Mooi dat je meteen ook knappe emmers koopt en zorgt voor een goede basis... Zijn een hoop mensen die meteen een DAP kopen en geen knappe emmers hebben.
 
  • Leuk
Reactions: Juffer1
Tja, 22 december 1e aankoop gedaan en vandaag de boel 'compleet' gemaakt bij CC...
(compleet bestaat hier geloof ik niet...)

De kwasten zijn van Valet Pro, de grote kwast voor de velgen en de kleine voor die moeilijke plekjes in het interieur.
 
  • Leuk
Reactions: Guest007 en Ozy
Leuke collectie Super,
Heb je nog wel tijd voor andere dingen of spookt het detaillen alleen maar door je hoofd.
Binnen 1 maand zo,n collectie super
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Mooi begin ;)

Mooi dat je meteen ook knappe emmers koopt en zorgt voor een goede basis... Zijn een hoop mensen die meteen een DAP kopen en geen knappe emmers hebben.
Tja, je auto polijsten met twee knappe emmers is ook geen aanrader..

@SlomeDuikelaar
Mooie collectie. Mijn collectie is op het moment iets uitgebreider dan jouw eerste foto. Maar daar zou binnenkort weleens verandering in kunnen komen ;)
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar
Ah heerlijk die emmers! Ik zie nu meteen wat ik vergeten ben bij de SSS, wilde ook d'r S20 en blauwe pad bestellen..

Lekker bezig hoor!
 
  • Leuk
Reactions: SlomeDuikelaar