• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie van Xizer *Update 17-12-2008*

Xizer zei:
Hier ook nog maar een keertje dan!
vp7wvb.jpg
Kan iemand mij vertellen welke sprayer het is die op de PB flessen zit, dus die met de blauwe hendel en waarin ze verschillen met de standaardsprayer aan de linkerkant op de Megs flessen?
 
De blauwe is de standaard sprayer van Poorboy's, ik vind zelf de Meg's sprayer wat beter maar die kost ook weer extra.
 
Dibbuz zei:
De blauwe is de standaard sprayer van Poorboy's, ik vind zelf de Meg's sprayer wat beter maar die kost ook weer extra.
Ok, dus het zijn beide standaardsprayers alleen de een van Meguiars en de ander van Poor Boys.

Bedankt.
 
Even een updateje van mijn collectie aangezien het best hard is gegaan weer de afgelopen tijd. Niet alles staat op de foto's. Wat er niet op staat:

Nilfisk HD
AEG Excenter
500W bouwlampen op statief
Powertools werkplaatsstoeltje
En nog wat cheape MF doeken en pads


Mijn collectie in mei 2008 voordat ik van het bestaan van carclean wist;

IMG_0418.jpg



En zoals het er momenteel voor staat;

De producten

IMG_0409.jpg


De pads en doeken

IMG_0422.jpg


De machinerie

IMG_0423.jpg



:party:
 
Zucht, elke keer dat ik denk, nu is mijn collectie toch wel volledig komt er wel weer een supercollectie te voorschijn die me de moed in m'n schoenen doet zakken :D .

Nice collection Xizer!!!
 
Juust! :cool: Even een eufemisme: nette collectie :D Ik voel met Megane_cc mee. dacht ook dat mijn collectie aardig was gegroeid, voor de lol fotootje gemaakt en dan komen deze foto's voorbij ......

Ik zie 2 op elkaar lijkende machines: de blauwe DAP en de geel/zwarte ernaast. Wat voor apparaat is dat?
 
DKBM zei:
Ik zie 2 op elkaar lijkende machines: de blauwe DAP en de geel/zwarte ernaast. Wat voor apparaat is dat?

er rechts naast?
dat is donkergroen/geel, de G220 van meguiars

mei 2008, dan zijn we ongeveer gelijk begonnen (of wanneer was de groepsaankoop van seat?) maar zoveel heb ik toch nog niet
helemaal niet van die grootverpakkingen
 
Nee, dat is niet de G220 van Meguiar's, dat is het broertje van de DAP500, de DAP500 is uiterlijk op de kleuren na gelijk, alleen intern is de DAP500 verbeterd. ;)
 
*Gehele edit nadat blijkbaar mijn post door iemand anders veranderd is geworden en totaal geen betekenis meer had*