• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collinite 915 na 845

Gerard

Detailing rookie
26 apr 2016
2
2
Kun je na een laag 845 daarna nog een laag 915 erop smeren en uitpoetsen. Kan dat of is dat af te raden.
 
Ik heb geen idee of dat kan. Sommige waxen willen niet over elkaar gebruikt worden, daarom gebruik ik altijd dezelfde wax in twee lagen. Als je het safe wilt spelen zou ik gewoon twee lagen van de een of van de ander smeren.
 
2 laagjes van dezelfde wax zou mijn voorkeur hebben maar ik denk dat 845 en 915 mekaar niet zullen bijten.
Waarom geef je em niet gewoon 2 laagjes 915?
 
  • Leuk
Reactions: izzytrans
Kan. Ik zou echter wel minimaal 24 uur wachten of liefst nog wat langer, opdat de 845 lekker kan drogen. De kans bestaat dat je met opbrengen 915 iets van de 845 weg neemt, maar uiteindelijk eindig je toch met een dikkere laag in totaliteit.
 
Zoals Ric325i al vraagt, waarom niet 2 lagen 915..?

Beide waxen zijn goede hybrides waarbij de 915 meer olien bevat en dus nét wat meer voor je diepte kan betekenen. Als je de 915 over de 845 heenbrengt, zal je naar mijn idee ook niet de 915-eigenschappen vol benutten. Ik zou dan lekker de 915 in 2 lagen aanbrengen.



Greetz