• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dag allemaal!

thomasl

Detailing rookie
16 jun 2008
7
0
Hallo!

Ik ben Thomas, afkomstig uit België. Ben op dit forum verzeild geraakt via het TT-forum (tt-forum.nl). Ik lees al enkele weken geïnteresseerd mee, maar had nooit de neiging om zelf ook iets te posten.

Ondertussen al enkele producten van Carclean in m'n bezit, en moet eerlijk toegeven: straf spul! ;)

Zelf heb ik een Audi TT, bouwjaar 1999. Was nooit gek van auto's, maar sinds ik "mijn TT'je" heb, doe ik niets liever dan de auto kuisen en ze veel mogelijk laten blinken.


Foto's volgen ongetwijfeld nog!



Groeten,
Thomas
 
Welkom!!!
België is steeds meer aanwezig op dit forum... altijd gezellig!
Alé, hadde kiek al gezaat da kiekskes ook welkom zijn zunnuh? :cool:
 
Hallo Thomas

Welkom op dit schitterende forum (in meerdere opzichten).

Leuk inderdaad dat hier steeds meer Vlamingen te vinden zijn. Ook ik ben heel benieuw naar de foto's van je bolide.
 
Hierbij enkele foto's:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Dank u, dank u :)

Geen logo op de grille: heb ik zo gekocht, er zijn plannen om aan te passen, maar nog niet onmiddelijk.