• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny, aangenaam

Danny de Haan

Detailing rookie
2 dec 2016
2
15
38
Hallo allemaal,

Na lang rondneuzen op dit forum heb ik deze week besloten om mijn hok op wielen (Een Opel Corsa D 1.4 Sport OPC Line uit 2008) eens grondig aan te pakken. Mijn hok op wielen (Zoals ik 'm nu nog noem :p) is al in geen 3 jaar gepoetst of grondig gewassen. Een ritje naar de krasstraat vond ik makkelijker ;). Daarnaast heb ik een blessure aan mijn schouder (iets te fanatiek gehonkbald) waardoor ik niet al te lang met m'n schouder kan werken, vandaar de volgende alinea.

Ik heb afgelopen dinsdag de DAP900 besteld en ben vandaag bij Carclean HQ langs geweest om alle benodigde materialen (Emmers, Gritguard, MF Doeken, Applicators, Klei, Klei glijmiddel, lege spraybussen, foam set etc.) op te halen om het hok te promoveren naar mijn trots. Op dit moment is het hok al 8 weken niet door de krasstraat geweest, alle krassen en swirls zijn niet meer zichtbaar, deze zijn netjes opgevuld met een goede laag vuil. Lees: Mijn auto is mat ipv de sapphire black lak die er op het moment van de aflevering op zat en nog steeds zit, maar we moeten dan natuurlijk opnieuw zichtbaar maken. Mijn eigen auto wordt ook de eerste auto die ik deze behandeling zal geven, voordeel is dat ik super veel geduld heb, dus het zal vast goed komen, wel wat tijd vergen, maar dat heb ik er voor over.

Ik realiseer me nu dat ik dit bericht aan het posten was om mezelf voor te stellen, m'n auto kennen jullie nu, nu mij nog.

Ik ben Danny de Haan (Oh ja joh), 31 jaar, ik woon in Montfoort - een paar kilometer ten ZZO van Woerden - bij mijn ouders (Dat heeft een verhaal, maar ga ik hier niet neerzetten. Iets met ex een huis gekocht, dat is alles wat ik erover zeg), ik ben back-end web developer/web programmeur/nerd (ik maak het deel van een website wat je niet kan zien). Als mensen mij vragen wat ik voor beroep heb, vertel ik altijd dat ik website's maak, dat begrijpen alle mensen :).

Daarnaast ben ik gek van honkbal, maar helaas, door de eerder genoemde blessure kan ik dat nog slechts sporadisch doen. Ook ben ik dol op auto's, vandaar de OPC-Line op mijn auto, m'n budget liet de Ferarri/R8/M5) destijds helaas niet toe, nu nog steeds niet trouwens :p.

Ik zal binnenkort een project starten in het daarvoor bedoelde Forum Onderwerp, kunnen jullie meekijken en tips (Altijd welkom) geven.

Mocht je meer van me willen weten, just ask :)
 
Dank jullie allen voor het warme welkom, ik had een foto van Facebook afgehaald nadat die gespoten was (Iemand, niet ik, zat niet op te letten en reed een deel van m'n linkerkant eraf), maar vergeten te plaatsen, foto 1 is heel droevig, foto 2 (die na het spuiten) en 3 zijn in betere tijden :).
 

Bijlagen

  • 219365_1556409330776_1839390_o.jpg
    219365_1556409330776_1839390_o.jpg
    231,8 KB · Weergaven: 158
  • 240120_1539418826024_3438529_o.jpg
    240120_1539418826024_3438529_o.jpg
    124,5 KB · Weergaven: 193
  • 10641216_10201655789357142_407546704115697462_n.jpg
    10641216_10201655789357142_407546704115697462_n.jpg
    134,1 KB · Weergaven: 149
Welkom Danny, veel plezier hier op het forum, en met de Corsa!
Perfecte keuze om de spullen bij Carclean op te halen, en je daarbij te laten adviseren: top-team daar.
Wat je blessure betreft: je hoeft je wagen niet in 1 dag compleet te detailen (gaat zowizo niet lukken als je het goed doet), dus in stapjes kan altijd hoor.
Wat betreft "met ex een huis gekocht": know it, been there.........(inmiddels alweer zeer gelukkig 11 jaar samen met mijn huidige vrouw)
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het Carclean forum Danny !
Het zou tof zijn als je jou " hok " met de tijd jou blinkende parel zou kunnen noemen ! Dat klinkt toch net iets beter in je oren :p

Verder veel plezier met lezen , leren en het poetsen van je Opel uiteraard :cool:
 
Welkom Danny, leuk om je story te lezen, hopelijk veel poets plezier en aan de spullen zal het liggen.