• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Danny's collectie

Korrosol is een aardig goed middel.
Iron.X is weliswaar sneller, maar voor lakwerk werkt Korrosol naar behoren.
Qua geur is het wel beter dan Iron.X

Inmiddels weer een kleine bestelling binnen:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Mooie aanwinsten. Die wax is heel erg tof, maar denk erom DUN aanbrengen. Anders is ie minder tof, maar dan krijg je wel spierballen. ;) w^^w
 
Die wax is inderdaad wel tof!
Vandaag bij me vader op z'n auto gezet..
Na het 2e paneel gedaan te hebben een swipetest op de eerste gedaan. WOW! Klaar om uit te buffen.

Op een klein stukje express een kwartier laten zitten, maar dan krijg je inderdaad spierballen.. Hoef ik niet meer naar de sportschool :D

AF Finale is ook een errug fijn product zeg! Sta ik echt van te kijken.
 
Zo in de tussentijd zijn er spullen gegaan en gekomen.
Mijn laatste detailing aanwinsten (blijvers/terugkomers) sinds vorig jaar ergens:

- Flex rotary
- Meguiars Last Touch - 3780ml
- Poorboys World - Bug Squash - 3780ml
- Auto-Finesse Rejuvenate
- Auto-Finesse Tough Coat (beide terug in de collectie, kon toch echt niet zonder..
- Auto-Finesse Revive
- Halve liter Meguiars Wheel Brightener
- Polishangel sample set
- 1 liter PCW Wash Lotion
 
Mijn laatste bestelling die ik onlangs binnen heb gehad:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Die glasreiniger wil ik in gallon vorm iig.
En van de Vetro Bianco moeten er meer komen, want deze doek werkt errug lekker.
De Spritz heeft een aangename geur, en verwerkt ook hartstikke goed, dus dat is ook een blijver.
Btbm is ook een erg fijne shampoo (zoals reeds bekend)
 
Tijdens het aanbrengen van de glasscleaner ruik je een alcoholachtige lucht, maar icm de Vetro Bianco heb ik nog nooit ruiten zo snel en strak schoon gekregen.
Als je het product verdeeld en uitbuft gaat alles goed, maar draai je je dan doek om, dan is de ruit extreem stroef. Teken dat de ruit echt schoon is.

Overigens heb ik vorige week na het wassen de voorruit hier ook mee gedaan, en als het nu regent loopt het water er vanaf 80 km/u gewoon af, net alsof er een Rain-X / ProVision Rain Repellent op zou zitten.
Terwijl deze laag er al sinds de winter niet meer op zit. Binnenkort toch maar eens een nieuw laagje erop zetten :-b

Nieuw:

Mijn Dodo Blue Velvet ingeruild op een Blue Velvet Pro :-b
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]