• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dapp900 V3 PP met 500ml i.p.v. 250ml aktie weer beschikbaar

-kevin-

Detailing rookie
29 jul 2012
14
0
35
Goedemiddag dames en heren ,

Gisteren wilde ik bij thuis komst van mijn werk even een bestelling uit de deur doen. Maar helaas was de DAPP niet beschikbaar en levertijd onbekend. Goed voor CC , minder voor mij :)
Nu wilde ik vragen kan ik de set als nog bestellen zodat het geleverd word wanneer beschikbaar. Of is het even wachten tot het paket weer leverbaar is met de actie van 500ml i.p.v. 250ml

Bedankt alvast !

Kevin
 
Volgens mij was de aktie zoals bij alle akties Op=Op dus denk dat je moet wachten totdat er weer een nieuwe aanbieding is
 
Kevin ik hoop dat die 2 weken toch langer mag duren dan die 3 leverbare dagen :)
Vandaar de vraag of het nog beschikbaar komt met de aktie van 500ml in die 2 weken.
Anders wil ik best alvast betalen voor een na levering..

7lo7vinzbdx.png
 
Ik heb het in mijn verlanglijstje gezet , en mail + nummer in gevuld. Zitten de 500ml flacons er nog bij dan Tim ?
Ben er als de kippen bij als dit het geval is.
 
Komt er binnenkort nog een leuke actie met een DAP 900 v3? Ik ben namelijk sterk aan het overwegen er 1 aan te schaffen bij jullie
 
Ik zal als ik jou was lekker afwachten tot de SDD in augustus. Komen dan leuke acties!! En misschien dan ook wel iets met de DAP500/900.
voor meer info:

https://www.Carclean.com/clinic.aspx?id=114